|
کدخبر: 191422

لایحه مالیات بر رمزارزها کی رای گیری می شود؟

این مقررات با هدف افزایش 28 میلیارد دلاری برای تأمین مالی زیرساخت ها از طریق افزایش مالیات بر دارایی های دیجیتال، و الزامات گسترده گزارش شخص ثالث را بر هر شرکت رمزنگاری که “کارگزار” نامیده می شود، اعمال می کند.

اقتصاد لایحه مالیات بر رمزارزها کی رای گیری می شود؟

در 9 آگوست (18مرداد)، جیک چروینسکی (Jake Chervinsky)، مشاور عمومی امور مالی کامپوند، در توییتی نوشت که مجلس سنا با 68 رای موافق در مقابل 29 رای مخالف در مورد پایان بحث درباره این مفاد رای داد و بحث ها را تا رای گیری نهایی روز سه شنبه متوقف کرده است.

با این حال، چروینسکی تأکید کرد که سنا همچنان می تواند پیش از رای گیری نهایی، اصلاحیه ای را در مورد این لایحه به تصویب برساند.

مذاکرات مجلس سنا در مورد مفاد بحث برانگیز مالیات بر ارزهای رمزنگاری شده در مورد لایحه زیرساخت های ایالات متحده متوقف شده است و نسخه بدون تغییر این لایحه قرار است روز سه شنبه به رای گذاشته شود.

نوع تعریفی که برای معرفی “کارگزار” رمزارزها مورد استفاده قرار گرفته است، باعث شده تا شوک بزرگی به صنعت ارزهای رمزنگاری شده وارد شود. با گزارش تحلیلگران از این لایحه استنباط می شود احتمال زیادی وجود دارد که استخراج کننده ها، سرمایه گذاران و سایر اعتبارسنجان شبکه و توسعه دهندگان نرم افزار، با وجود عدم داشتن اطلاعات شخصی در مورد طرف های مقابل و کاربران خود، تحت پیگیرد گزارش مالیات شخص ثالث قرار گیرند.

حوزه رمزنگاری از اصلاحیه ای که توسط  سناتورها، پت تومی، راب وایدن و سینتیا لومیس پیشنهاد شده است حمایت می کند، زیرا که محدوده تعیین شده کارگزاران رمزنگاری را محدود می کند تا استخراج کننده ها، اعتبارسنجان و توسعه دهندگان نرم افزار را از این قانون معاف کند. با این حال، اکثریت قانونگذاران از اصلاحیه رقابتی راب پورتمن، مارک وارنر و کریستن سینما حمایت می کنند که تنها استخراج کننده ها، اعتبارسنجان اثبات سهام و ارائه دهندگان کیف پول را از این لایحه معاف می کند.

با توجه به موضوع توییتر لومیس در 8 آگوست (17مرداد)، هر دو طرف در حال حاضر در تنگای قانون 30 ساعته هستند، همان قانونی که به سناتورها اجازه می دهد قبل از رای گیری در مورد لایحه ای تا 30 ساعت درمورد آن به بررسی بپردازند.

لومیس تأکید کرد: در حالی که “برخی سناتورها می خواهند به مدت 30 ساعت بر لایحه زیرساخت تمرکز کنند تا آگاهی خود را در مورد ارزش آن افزایش دهند”، رهبر اکثریت سنا چاک شومر “می خواهد به سرعت رای دهد تا بر سایر قوانین تمرکز کند. و تا زمانی که این اتفاق نیفتد اجازه رأی اصلاحی را نمی دهد.

لومیس افزود، “اگر ما بتوانیم به اصلاحات لایحه رای دهیم، فکر می کنم جامعه دارایی های دیجیتال از نتیجه راضی خواهند بود.”

در صورت تصویب مجلس سنا در روز سه شنبه، این قانون باید قبل از اجرایی شدن به تصویب مجلس برسد و فرصت بیشتری برای تجدیدنظر در مقررات رمزنگاری فراهم کند.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها