|
کدخبر: 191403

دادگاه برزیل چوب حراج به بیت کوین زد

دادگاه فدرال برزیل حکم به فروش انبار بیت کوین به ارزش ۱.۱ میلیون دلار داد. فروش توسط بزرگترین صرافی تنظیم شده در کشور ،مرکادو بیت کوین (Mercado Bitcoin) انجام شد. پلیس فدرال بیت کوین فروخته شده از تریدر گروپ ، شرکتی که ظاهراً به عنوان یک طرح پانزی فعالیت می کرد ، تحت نمای یک شرکت سرمایه گذاری ارزهای رمزنگاری شده ، توقیف کرد. این برای اولین بار است که حکم دادگاه برزیل اقدام به فروش بیت کوین از دارایی های توقیف شده در این کشور می کند.

اقتصاد دادگاه برزیل چوب حراج به بیت کوین زد

یک دادگاه فدرال در اسپیریتو سانتو دستور فروش ۱.۱ میلیون دلار بیت کوین را صادر کرد که توسط پلیس فدرال در سال ۲۰۱۹(۱۳۹۸) از شرکت «تریدر گروپ»، یک طرح پانزی که تحت پوشش یک شرکت سرمایه گذاری ارزهای رمزنگاری شده ، توقیف شده بود ، صادر شد. این شرکت به عنوان بخشی از عملیات “Madoff” مورد مداخله قرار گرفت ، جایی که ۴۳ افسر پلیس فدرال پنج بازرسی و حکم توقیف را در اسپریتو سانتو (Espیrito Santo)، ماتو گروسو دو سول (Mato Grosso do Sul)و Acre انجام دادند. درآمد حاصل از این فروش برای پرداخت برخی از تعهداتی است که تریدر گروپ با مشتریان قبلی خود دارد.

الکساندر سنرا (Alexandre Senra)، دادستان عمومی فدرال که دستور فروش بیت کوین ها را صادر کرد ، اظهار داشت: قربانیان زیادی از تریدر گروپ با شکایت هایی ، عمدتا در دادگاه ایالتی ، درخواست بازپرداخت پول دارند ، و در حال حاضر بخشی از این پول قابل بازگشت است ، نه همه به این دلیل که مبلغ بدست آمده از فروش بیت کوین ها برای جبران خسارت ها کافی نبوده است.

 

منبع: هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها