|
کدخبر: 188925 شاپور پشابادی

اختصاصی گسترش‌نیوز:

صعود ۱۰ هزار دلاری بیت کوین

بیت کوین بالاخره وارد کانال ۴۰ هزار دلاری شد.

اقتصاد صعود ۱۰ هزار دلاری بیت کوین

وضعیت قیمت در بازار رمزارزها، باعث امیدواری دارندگان ارزهای دیجیتال شده است. قیمت بیت‌ کوین، ظرف یک هفته حدود ۱۰ هزار دلار افزایش یافته است.

به دنبال تنزل قیمت بیت کوین به ۲۹ هزار تومان، بسیاری از کارشناسان و تحلیگران بر این باور بودند که احتمال رسیدن قیمت‌ ها تا ۱۸ و حتی ۱۳ هزار تومان وجود دارد اما چند خبر امیدوارکننده و از جمله گفتگوهای مثبت ایلان ماسک با انجمن استخراج‌کنندگان بیت کوین باعث شد که بیت‌ کوین ۱۰ هزار تومان از کانال حساس ۳۰ هزار دلاری فاصله بگیرد. مدیرعامل تسلا در آخرین اظهار نظر خود، موضع شفافی اتخاذ کرد و در پاسخ به سوالات مکرر گفته است که اخبار منتشر شده درباره فروش ارزهای دیجیتال این شرکت صحت ندارد و در کوتاه‌ مدت، برنامه‌ ای برای فروش بیت‌ کوین، اتریوم و دوج کوین ندارد.

به نظر می‌ رسد که بالاخره کفه خرید ارزهای دیجیتال، سنگین‌ تر از فروش شده است. اتریوم هم افزایش قابل‌ توجهی را تجربه کرده است و در حال حاضر هر واحد آن به قیمت ۲۲۹۶ دلار خرید و فروش می‌ شود. قیمت رمز ارزهای کوچک‌ تری مثل ریپل و دوج هم اندکی افزایش یافته‌ اند اما تکرار رکورد زنی‌ های آن ها در چند ماه گذشته، به ادامه رشد بیت‌ کوین و عبور آن از کانال ۴۵ هزار دلاری بستگی دارد.

 

ارسال نظر