|
کدخبر: 187984

خوش بینی قیمت سکه به صعود دلار

برگشت اسکناس آمریکایی به بالای محدوده ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان موجب شده است که معامله گران سکه به روند اسکناس آمریکایی امیدوار شوند.

اقتصاد خوش بینی قیمت سکه به صعود دلار

صعود قیمت سکه در کانال ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی موجب شد که انتظارات کاهشی در این بازار کاهش پیدا کند به گفته فعالان، هفته گذشته قیمت فلز گران بهای داخلی در مقطعی به کانال ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رفت و این موضوع موجب شد که برخی از معامله گران از احتمال افت قیمت سکه تا محدوده ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان سخن بگویند.

با این حال، در روزهای خلوت و تعطیل بازار، معامله گران توانستند قیمت سکه را تا نزدیک محدود ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بالا ببرند. این اتفاق امیدواری سکه بازان برای افزایش قیمت را بیشتر کرد.

البته بهای اونس طلا در انتهای هفته بازارهای جهانی افزایشی خاصی را تجربه نکرد و ممکن است از این جهت قیمت سکه تحریک نشود. با این حال، شماری از سکه بازان به روند قیمت دلار خوشبین هستند.

برگشت اسکناس آمریکایی به بالای محدوده ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان موجب شده است که معامله گران سکه به روند اسکناس آمریکایی امیدوار شوند. به طور قطع برگشت دلار به زیر محدوده ۲۴ هزار ۵۰۰ تومانی بار دیگر می تواند قدرت را به دست فروشندگان بازار سکه بیاندازد.

تاثیرگذاری قیمت دلار بر روی سکه به احتمال زیاد تا روز دوشنبه مشخص خواهد شد، چرا که بازارها در ۲ روز ابتدایی هفته تعطیل هستند و احتمال زیاد نوسانات قیمتی براساس معاملات اندکی شکل خواهد گرفت.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر