|
کدخبر: 182891

بیت‌کوین مجدد رشد نجومی خواهد داشت؟

بیت‌کوین در محدوده ۳۴ هزار دلار معامله می‌شود و این محدوده میانه کانال رنج این ارز است. فعلا بازار نوسانی است و کارشناسان عقیده دارند بیت‌کوین بین ۳۰ تا ۴۰ هزار دلار نوسان می‌کند.

اقتصاد بیت‌کوین مجدد رشد نجومی خواهد داشت؟

مریم محبی، در رابطه با روند بازار گفت: فعلا بازار نوسانی است و ممکن است بیت‌کوین اعداد بالاتری را هم ببیند اما مساله مهم این است که بازار بتواند در اعداد بالا تثبیت شود. به نظر تثبیت بیت‌کوین روی اعداد بالا فعلا زیاد محتمل نیست و احتمالا این ارز در محدوده ۳۰ تا ۳۹ هزار دلار معامله شود.

این کارشناس در ادامه گفت: بازار منتظر اخبار خوب است. مثلا یکی از اخبار مهمی که می‌تواند بر بازار رمزارزها تاثیر بگذارد به نتیجه رسیدن بهبود عملکرد بیت‌کوین است. فعلا هم ایلان ماسک در رابطه با پذیرش بیت‌کوین اظهار نظری نکرده و باید فعلا منتظر بود.

بازار از دیروز تا امروز

بازار رمزارزها در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲/۵ درصد ریزش کرده است و بیت‌کوین دوباره به میانه کانال رنج خود بازگشته است.

برخی از کارشناسان عقیده دارند احتمالا بیت‌کوین تا محدوده ۴۰ هزار دلار که حدودا سقف کانال رنج این ارز است رشد و دوباره روندی نزولی پیدا کند.

اتریوم محدوده ۲ هزار و ۱۰۰ دلار را پشت سر گذاشته است. سایر آلت‌کوین‌ها مانند کاردانو در محدوده ۱/۳۳ دلار، دوج‌کوین ۲۵ سنت، ریپل ۶۷ سنت و بایننس‌کوین در محدوده ۲۹۳ دلار معامله می‌شوند.

این در حالی است که در همین ۲۴ ساعت، ارز دیجیتال ویو (Wave) توانسته بیش از ۱۸ درصد بازدهی داشته باشد و بازدهی UMA هم بیش از ۱۵ درصد بوده است.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها