|
کدخبر: 179433

قیمت دلار در بازارهای مختلف(۱۴۰۰/۰۳/۲۶)

قیمت دلار در معاملات صبح چهارشنبه بازار آزاد نسبت به روز سه‌شنبه ۵۰ تومان کاهش یافت و ۲۴ هزار تومان مبادله شد.

اقتصاد قیمت دلار در بازارهای مختلف(۱۴۰۰/۰۳/۲۶)

در معاملات امروز -چهارشنبه بیست و ششم خرداد- در بازار آزاد روند تغییرات قیمت دلار نزولی شد و قیمت اسکناس امریکایی به ۲۴ هزار تومان رسید.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح امروز ابتدا ۲۳ هزار و ۳۸۴ تومان ثبت شد و در نیمه روز با کاهش اندکی به ۲۳ هزار و ۳۸۱ تومان رسید. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ۲۳ هزار و ۶۱۸ تومان اعلام شد و در نیمه روز به ۲۳ هزار و ۶۱۵ تومان افزایش یافت.

قیمت یورو در بازار متشکل امروز با افزایش ۳۶۵ تومانی نسبت به روز سه‌شنبه ۲۸ هزار و ۳۹۰ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۸ هزار و ۳۰۵ تومان نرخ گذاری شد و در نیمه روز ۲۸ هزار و ۶۷۳ تومان ثبت شد.

قیمت ارز های صرافی ملی

صرافی ملی امروز قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده روز سه‌شنبه تغییری نداد و ۲۳ هزار و ۵۷۸ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز بدون تغییر در نیمه روز به ۲۸ هزار و ۳۰۵ تومان اعلام شد.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح چهارشنبه بازار آزاد نسبت به روز سه‌شنبه ۵۰ تومان کاهش یافت و ۲۴ هزار تومان مبادله شد. قیمت یورو نیز ۲۹ هزار و ۱۵۰ تومان خرید و فروش شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در قیمت ۶ هزار و ۵۵۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها