|
کدخبر: 177494

پیش بینی مهم از قیمت طلا

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به ثبات قیمت طلا در بازار امروز گفت: افزایش حدود ۱۰۰تومانی قیمت دلار باعث شد سکه ۱۰۰هزار تومان نسبت به پنجشنبه گران شود.

اقتصاد 
پیش بینی مهم از قیمت طلا

محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت امروز بازار طلای تهران توضیح داد: ارزش اونس جهانی نسبت به هفته گذشته حدود ۱۷دلار کاهش یافته اما قیمت دلار در مقایسه با پنجشنبه ۱۰۰تومان گران شده، به همین ترتیب امروز قیمت طلا تقریبا ثابت مانده اما سکه تحت تاثیر رشد دلار ۱۰۰هزار تومان افزایش قیمت داشته و حباب آن به ۱۲۰هزار تومان رسیده است.

این فعال بازار طلا از نبود تقاضا ناشی از تعطیلات اوایل هفته خبر داد و گفت: امروز حجم معاملات به شدت کاهش یافته و بعد از سه روز تعطیلی فعلا کسی به سمت خرید و فروش طلا و سکه نیامده است و پیش‌بینی می‌شود که این وضعیت با توجه به شرایط فعلی، یعنی بحث برجام و انتخابات تغییری نکند.

کشتی‌آرای با بیان اینکه قیمت طلا به اخبار انتخابات و نشست وین بستگی دارد، تصریح کرد: همه بازار‌ها منتظر نتیجه این دو اتفاق مهم هستند و قیمت‌ها تحت تاثیر اخبار مثبت کاهش، و اخبار منفی افزایش می‌یابد بنابراین فعلا چشم‌انداز بازار طلا و سکه مشخص نیست.

قیمت طلا و سکه ۱۷خرداد ماه ۱۴۰۰

نایب رییس دوم اتحادیه طلا در پایان با تشریح قیمت‌های امروز بیان کرد: در جریان معاملات بازار طلای تهران، قیمت سکه امامی به ۱۰میلیون و ۹۴۰هزار و سکه طرح قدیم ۱۰میلیون و ۷۰۰هزار تومان است.

وی افزود: امروز نیم سکه با قیمت شش میلیون، ربع سکه سه میلیون و ۹۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۵۰هزار تومان فروخته می‌شود؛ بهای هر مثقال طلای ۱۷عیار به چهار میلیون و ۷۱۰هزار و هر گرم طلا ۱۸عیار به یک میلیون و ۸۷هزار تومان رسید.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها