|
کدخبر: 158520

قیمت دلار در بازارهای مختلف (۹۹/۱۲/۱۷)

در معاملات امروز بازار ارز، قیمت‌های رسمی ارز هم‌جهت با بازار آزاد روندی کاهشی داشت.

اقتصاد قیمت دلار در بازارهای مختلف (۹۹/۱۲/۱۷)

در معاملات روز یکشنبه بازار ارز قیمت دلار ۲۲۰ تومان کاهش یافت و قیمت یورو نسبت به قیمت بسته شده روز ‌شنبه رشد ۱۰۰ تومانی داشت.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح ‌‌یکشنبه ابتدا با کاهش ۱۵۵ تومانی نسبت به روز ‌شنبه، ۲۳ هزار و ۸۸۰ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۴ هزار و ۸۷۰ تومان کاهش یافت. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ابتدا ۱۵۷ تومان کاهش یافت و ۲۴ هزار و۱۱۹ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۴ هزار و ۱۰۹ تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت یورو در بازار متشکل صبح امروز ابتدا با افت ۵۸ تومانی نسبت به گذشته ۲۸ هزار و ۹۸۵ تومان ثبت شد و در نیمه روز با کاهش ۱۳۵ تومانی ۲۸ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۹ هزار و ۲۷۴ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۹ هزار و ۱۳۸ تومان اعلام شد.

قیمت ارز های صرافی ملی

صرافی ملی امروز قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده روز شنبه ۱۵۷ تومان کاهش داد و ۲۴ هزار و ۱۱۹ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز صبح امروز با افت ۵۹ تومانی نسبت به روز گذشته به ۲۹ هزار و ۲۷۴ تومان رسید.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح یکشنبه بازار آزاد نسبت به روز شنبه ۲۲۰ تومان کاهش یافت و ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان شد. قیمت یورو نیز با رشد ۱۰۰ تومانی نسبت به دیروز ۲۹ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد.

قیمت دلار هرات نیز در معاملات امروز با کاهش ۱۰۰ تومانی نسبت به دیروز ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان مبادله شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در قیمت ۶ هزار و ۸۷۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز ‌شنبه ۳۰ تومان کاهش داشته است.

ارسال نظر