|
کدخبر: 150626

رویداد ملی "ایران هم کیش" آغاز شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آئین برگزاری رویداد ملی "ایران هم کیش" بر اهمیت گستره عظیم فرهنگی، ادبیات، عرفان و شعر به عنوان یک تمامیت گسترده برای ایران تاکید کرد.

اقتصاد رویداد ملی "ایران هم کیش" آغاز شد

غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آغاز آئین برگزاری رویداد ملی ضرورت اعمال حاکمیت ملی با عنوان "ایران هم‌کیش"ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ایثارگرانی که برای پایداری و حفظ ایران اسلامی به جمع شهدا پیوستند بر ضرورت اعتلای ایران اسلامی اشاره کرد.

غلامحسین مظفری باتجلیل از ایده خوب برگزاری این رویداد و ضرورت استمرار همایش هایی با این رویکرد اظهار داشت: عشق به وطن مقوله ارزشمندی است که ریشه در ایمان و تعهد افراد دارد. ما نیز باید تمام تلاش خود را بکارگیریم تا ایران عزیز آن گونه که شایسته است مورد اهتمام قرارگرفته و در همه عرصه ها پیروز و سربلند باشد.

به گفته مظفری تمامیت ارضی کشور محدود به مرزهای جغرافیایی نیست بلکه حوزه ها و موضوعات مختلف باید مورد توجه باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: موضوعات مطرح شده در این رویداد مهم باید در قالب ویژه نامه و یا کتاب منتشر شود تا بتوانیم سهم خود را در این رویداد ملی ایفا کنیم.

وی توجه به مقوله های متنوع شعر، موسیقی ، حقوق ، فیلم و ادبیات را ازویژگی های مثبت همایش " ایران هم کیش" برشمردو گفت: در تنظیم برنامه ها به نواحی مختلف ایران عزیز و موسیقی شمال تا جنوب کشورپرداخته شدکه نشانه اهمیت همدلی و انسجام اقوام مختلف است.

مظفری افزود: امیدواریم جزیره کیش نیز بتواند همان گونه که در شان مردم ایران است در زمینه تقویت وفاق ملی و توسعه کشور گام های موثری بردارد.

سعید رضادوست دبیر علمی و اجرایی "ایران هم‌کیش" نیز جزیره کیش را بهترین گزینه برای میزبانی این رویداد مهم که با هدف بررسی چیستی و چگونگی اعمال حاکمیت ملی برگزارشده است برشمرد و گفت: امروز جزیره کیش مامنی ارزشمند برای هنردوستان و فرهنگ مداران کشور است و گنجینه ای از خرده فرهنگ های مختلف ایران پهناوراست که باید آن قدر دانست.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها