|
کدخبر: 145839

واریز دو یارانه در هفته آینده + جزییات

در هفته‌ی آینده یارانه‌های نقدی و معیشتی کرونا به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد. جزئیات بیشتر در رابطه با این خبر را در ادامه مطالعه خواهید کرد.

اقتصاد واریز دو یارانه در هفته آینده + جزییات

دولت باید در دو هفته آینده دو یارانه نقدی و یارانه معیشتی کرونا را به حساب سرپرستان خانوار واریز کند. صد و نوزدهمین مرحله یارانه نقدی که یارانه دی ماه است در روز شنبه هفته آینده به حساب سرپرستان خانوار ۷۸ میلیون نفر واریز می‌شود.

مبلغ این یارانه در صد و هجده نوبتی که واریز شده تغییر نکرده و ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به‌ازای هر نفر است. ۲۱ میلیون خانواری که مرحله اول وام یک میلیون تومانی را گرفته‌اند طی شش ماه اخیر اقساط آن را پرداخت کرده‌اند. هفتمین قسط این وام به مبلغ ۳۵ هزار و ۱۰۰ تومان از یارانه دی ماه کسر می‌شود.

واریز مرحله دوم یارانه کرونا

همچنین دولت باید نوبت دوم یارانه معیشتی کرونا را به حساب خانوارهای ۳۴ میلیون نفر واریز کنند. مبلغ این یارانه برای برای ۹ میلیون نفر از اعضای کمیته امداد و بهزیستی ۱۲۰ هزار تومان و برای ۲۵ میلیون نفر دیگر۱۰۰ هزار تومان است.

اولین نوبت آن در روز ۲۸ آذر ماه پرداخت شد و به گفته سخنگوی حمایت معیشتی کرونا سه نوبت دیگر آن نیز احتمالا در روزهای پایانی ماه‌های دی، بهمن و اسفند واریز می‌شود.

منبع: وقایع روز

ارسال نظر