|
کدخبر: 133907

فعلا موبایل نخرید!

بی‌ثباتی در بازار موبایل کشور، دستور جدید در حوزه استخراج‌ رمزارز و رخدادهای تازه در دنیای تلفن همراه و کپسول‌ها، از مهم‌ترین اخبار روز فناوری هستند.

اقتصاد فعلا موبایل نخرید!

برگزاری انتخابات امریکا و تاثیر آن بر قیمت ارز در ایران، بازارهای مختلف را تحت تاثیر قرار داده است. از جمله بازارهایی که این روزها به شدت متاثر از شرایط موجود بوده، بازار موبایل است. به حدی که برخی از گزارش‌های مردمی از توقف فروش در این بازار خبر می‌دهند؛ به این معنا که فروشندگان حاضر به عرضه کالاها نیستند تا زمانی که تکلیف بازار ارز و بی‌ثباتی موجود در آن، حداقل تا هفته آینده کمی مشخص‌تر شود.

در همین رابطه، سایت دیجیاتو نیز به نقل از رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی نوشته است که «برای خرید موبایل، چند روز دیگر صبر کنید.»

بر اساس این گزارش، ابراهیم درستی گفته است که مردم اگر قصد خرید موبایل دارند، باید دو سه روزی صبر کنند چرا که قیمت دلار در حال کاهش است. او تاکید دارد از آنجایی که قیمت موبایل مستقیما با نرخ ارز بستگی دارد، هزینه خرید موبایل روز به روز پایین‌تر می‌آید.

او باور دارد قیمت‌ها در مغازه‌ها واقعی‌تر از سایت‌ها است و بررسی‌های دیجیاتو نشان می‌دهد که قیمت‌ها از دیروز تا به امروز کاهش‌های چند صد هزار تومانی داشته‌اند. به عنوان مثال Note ۱۰ از قیمت ۲۱ میلیون ۷۵۰ هزار تومان به ۲۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسیده و یا در رده گوشی‌های اقتصادی A۰۱ سامسونگ از ۳ میلیون ۴۵۰ هزار تومان به ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها