|
کدخبر: 122258

۱۰ خبر مهم بورسی (۹۹/۰۶/۲۳)

شاخص بورس در پایان معاملات امروز منفی شد و در این گزارش مهم ترین اخبار بورسی جمع آوری شده است.

اقتصاد ۱۰ خبر مهم بورسی (۹۹/۰۶/۲۳)

توصیه هایی به سهامداران بورس / هشدار مسوولان به تازه‌ واردها

بورس در ماه‌های اخیر به جذابترین محل سرمایه‌گذاری تبدیل شد و در نتیجه در مدتی کوتاه، میلیون‌ها سهامدار تازه‌وارد به امید کسب سودهای یک‌شبه و رویایی وارد آن شدند، اما ریزش و اصلاح شدید هفته‌های اخیر، این سهامداران نوپا را غافلگیر کرد.

سهام بورسی با بیشترین افزایش و کاهش قیمت (۹۹/۰۶/۲۳)

بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه) روندی نزولی را پشت سرگذاشت و در این گزارش اسامی سهام بورسی با بیشترین افزایش و کاهش قیمت گردآوری شده است.

بورس سقوطی تمام شد

​شاخص کل بورس در روز یکشنبه ۲۳ شهریور و در پایان معاملات با رشد منفی ۵ هزار و ۵۶۸ واحدی همراه شد و به ۱ میلیون و ۵۷۸ هزار و ۱۸۵ واحد رسید.

وعده رییس مجلس برای تثبیت بورس

رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس شورای اسلامی مصمم است که بازار بورس و سرمایه را حمایت، تقویت و تثبیت کند.

کارت اعتباری سهام عدالت چه شد؟

با سهام عدالت صاحب خودرو شوید، با سهام عدالت وام ودیعه مسکن بگیرید، با سهام عدالت وام بگیرید. وعده‌های مسئولان درباره سهام عدالت همچنان ادامه دارد. این در حالی است که هنوز نخستین وعده برای نقد کردن سهام مردم که همان کارت اعتباری سهام عدالت بود، در شعب بانکی محقق نشده است.

سنگین ترین صف های خرید و فروش سهام بورسی

خالص سفارشات فروش سهام به رقم پنج هزار میلیارد تومان رسید، برتری سمت عرضه در صنعت خودرو و ساخت قطعات بیش از سایرین بود و همچنین سهام گروه صنعتی ملی ۵۲۰ میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

تصمیمی بورسی که تورم را افزایش می دهد

یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه اگر سرمایه‌گذاری بانک‌ها به بخش واقعی اقتصاد نرسد، تورم زاست، گفت: تصمیم اخیر شورای‌عالی بورس موجب سفته بازی شده و به همین دلیل تورم را افزایش می‌دهد.

اعضای هیأت‌ مدیره بورس تهران تغییر می کند

شانزدهم شهریور‌ماه بود که شرکت بورس اوراق بهادار در اطلاعیه‌ای در سامانه کدال از برگزاری مجمع عادی عمومی سالانه خود در تاریخ پنج‌شنبه ۲۰ شهریورماه، خبر داد.

مشمولان غیرمستقیم سهام عدالت بخوانند

از میان شرکت های سرمایه گذاری استانی، ۲۲ شرکت نسبت به برگزاری مجمع افزایش سرمایه و ثبت صورتجلسات افزایش سرمایه خود نزد اداره ثبت شرکت‌ها و همچنین تهیه صورت‌های مالی حسابرسی شده اقدام کرده اند و تاکنون ۱۸ شرکت در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده اند.

اوج بی‌ اعتمادی سهامداران به بورس / هشدار جدی به مسوولان

منحنی نماگرهای بورس در نخستین روز هفته طبق پیش‌بینی اغلب کارشناسان صعودی ترسیم شد؛ اما این بار برخلاف انتظار و در حالی که قرار بود حقوقی‌ها از سهامداران حقیقی حمایت کنند، پول سرمایه‌گذاران حقیقی بود که بازارسهام را مثبت کرد. دیروز رقم ورود پول حقیقی‌ها به بورس پس از ۶ روز کاری مثبت شد و به سطح ۵۹۳ میلیارد تومان رسید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها