|
کدخبر: 121924

سکه چقدر حباب دارد؟

کشتی‌آرای با تأکید براینکه آینده قیمتی در بازار قابل پیش‌بینی نیست از افزایش ۸۸۰ هزار تومانی نرخ سکه در ۷ روز خبر داد و گفت: حباب سکه ۷۰۰ هزار تومان است.

اقتصاد سکه چقدر حباب دارد؟

محمد کشتی آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری، اظهارکرد: نرخ طلا و سکه به دلیل افزایش نرخ ارز در بازار افزایش چشم‌گیر داشته و روال قیمتی در ساعات و روزهای آتی قابل پپیش‌بینی نیست.

وی با بیان اینکه نرخ سکه نسبت به صبح امروز ۱۷۰ هزار تومان افزایش یافته است، گفت: نرخ سکه از ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شنبه هفته قبل با ۸۸۰ هزار تومان افزایش به ۱۲ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان در ساعت ۱۲: ۱۵ امروز (شنبه) رسیده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر درباره وضعیت خرید و فروش سکه در بازار نیز گفت: تقاضا برای خرید سکه عادی است و مانند دفعات قبل هجوم سرمایه‌ها را در این بخش نداریم.

وی افزود: البته طی یکی دو روز گذشته تقاضا برای خرید سکه کمی افزایش یافته و همین امر موجب افزایش حباب سکه شده است؛ حباب سکه هم اکنون ۷۰۰ تا ۷۲۰ هزار تومان است.

هم اکنون در بازار داخلی نرخ طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۱۶۲ هزار تومان، نرخ دلار ۲۵ هزار و ۹۵۰ تومان و نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۲میلیون و ۱۸۰ هزار تومان و نرخ سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، نرخ نیم سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۸۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸ عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۱۶۲ هزار تومان، نرخ طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۵۸۴ هزار تومان و هر مثقال طلا ۵ میلیون و ۳۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها