|
کدخبر: 118234

احیای ۱۰۰ واحد صنعتی راکد در استان مرکزی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی، گفت: راه‌اندازی ۱۰۰ واحد تولیدی راکد و نیمه تعطیل استان در سال جهش تولید هدفگذاری شده است.

اقتصاد احیای ۱۰۰ واحد صنعتی راکد در استان مرکزی

جعفری کرهرودی در روز دوم هفته دولت در شهرستان دلیجان، اظهارکرد: حمایت از واحدهای تولیدی و شناسایی و رفع مشکلات آنها اولویت اصلی این سازمان در امسال است و به همین منظور یکی از راهبردها در بازدید‌های شهرستانی رصد مستمر اوضاع و پیگیری امور واحدهای مشکل‌دار است.

وی از شناسایی ۳۵ طرح اقتصادی ویژه جهش تولید در نقاط مختلف استان مرکزی خبر داد و اضافه کرد: امسال با تدوین برنامه‌های کاربردی و عملیاتی در رفع موانع تولید و تسهیل امور تولیدکنندگان اقدامات کارشناسی و موثری در حوزه صنعتی استان اعمال خواهد شد و با تاکید استاندار راه‌اندازی ۱۰۰ واحد تولیدی راکد در دستور کار قرار دارد.

جعفری کرهرودی درخصوص وضعیت شهرستان دلیجان، اظهارکرد: دلیجان نقش تاثیرگذاری در اقتصاد استان مرکزی دارد و ۶۳۰ واحد تولیدی شامل ۳۴۰ کارخانه صنعتی، ۹۰ معدن و ۲۰۰ واحد کشاورزی در این شهرستان فعالیت دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی، گفت: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه اقتصادی این شهرستان در سطح کشور بی‌نظیر و منحصربه فرد است و نوع و میزان سرمایه در این شهرستان سبب نرخ پایین بیکاری این شهرستان شده است.

وی در پایان از هدفگذاری شهرستان دلیجان در راه‌اندازی واحدهای راکد خبر داد و بیان کرد: شهرستان دلیجان در راه‌اندازی واحدهای راکد استان هدفگذاری شده و در دولت تدبیر و امید سه‌هزار و ۲۹۴ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری دراین شهرستان انجام و ۵۶ واحد صنعتی با اشتغال ۸۴۵ نفر راه‌اندازی شده است.

جعفری کرهرودی در جریان سفر خود در دومین روز از هفته دولت به دلیجان از واحدهای تولیدی باریج اسانس، گلکاران و قیر اسپادانا بازدید و طرح توسعه الیاف ساینا و مانا ثروت ایرانیان را افتتاح کرد.

منبع: شاتا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها