|
کدخبر: 116996

افزایش چشمگیر صدور جواز تاسیس صنعتی در تهران

رئیس سازمان صمت استان تهران، گفت: در ۴ ماهه نخست امسال ۶۳۱ جواز تاسیس با اشتغال ۲۴۸۵۱ نفر صادر شده است که نشان دهنده افزایش ۱۱۵ درصدی در این بخش است.

اقتصاد افزایش چشمگیر صدور جواز تاسیس صنعتی در تهران

یداله صادقی در این خصوص، اظهار کرد: تقاضا برای سرمایه‌گذاری در استان در ۴ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۱۴۰ درصد افزایش بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال بوده است.

رئیس سازمان صمت استان تهران، گفت: در بخش طرح های نیمه تمام دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد، تعداد ۲۹۵ طرح با سرمایه گذاری بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال بوده که اشتغال ۱۲ هزار و۷۸۴ نفر را به دنبال خواهد داشت که منابع مالی این طرح‌ها از محل مشارکت بانک‌های عامل معادل ۲۱۰۰ میلیارد ریال است.

صادقی تصریح کرد: تولید لوازم خانگی شامل انواع تلویزیون با ۶۲ درصد، ماشین لباسشویی با ۲۵۵درصد و جارو برقی با ۲۱۲ درصد در واحدهای صنعتی مرتبط و مستقر در استان تهران نسبت به ۴ ماه سال قبل رشد داشته است.

وی افزود: علیرغم اعمال تحریم‌های ظالمانه و رکودی که در اثر شیوع کرونا طی ماه های قبل شاهد بودیم اما در حوزه تولید و صنعت استان رشد قابل قبولی ثبت شده و امیدواریم طی ماه های آینده این روند مثبت ادامه داشته باشد.

منبع: شاتا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها