|
کدخبر: 114147

بانک، بیمه و مالیات بیشترین موارد مطرح در کارگروه تسهیل یزد

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد گفت: مباحث بانک، تامین اجتماعی و مالیاتی بیشترین مواردی است که در کارگروه یاد شده مورد بررسی قرار گرفت.

اقتصاد بانک، بیمه و مالیات بیشترین موارد مطرح در کارگروه تسهیل یزد

محمدردضا علمدار یزدی افزود:۲۲۱جلسه اصلی، ۱۵۹ کمیته تخصصی و ۲۸۱۳ مورد نشست کارشناسی برگزار شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد اضافه کرد: ماحصل این کارگروه پنج هزار و۷۸۲ مورد مصوب برای پنج هزار ۵۲۹ فقره پرونده مطرح شد.

وی تصریح کرد: مباحث بانکی، تامین اجتماعی، گاز،  مالیاتی برق و سایر موارد از جمله عمده مواردی است در این کارگروه مورد بررسی قرار گرفته است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد ادامه داد: مباحث بانک، تامین اجتماعی و مالیاتی بیشترین مواردی است که در کارگروه یاد شده مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این جلسه تصویب تسهیلات رونق تولید جدید برای ۲۹ واحد که جمعا ۱۳۲.۹میلیارد تومان مصوب شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد ادامه داد: این تسهیلات هم در قالب سرمایه در گردش و هم ثابت است.

علمدار یزدی گفت: برای سرمایه در گردش۱۷ واحد مبلغ۱۱۴ میلیارد تومان باعث تثبیت اشتغال۱۶۵۳نفر خواهد شد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: برای سرمایه ثابت هم  ۹واحد۱۸ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال جدید۳۳ نفر را به دنبال خواهد داشت.

علمداریزدی افزود: تسهیلات تبصره ۱۸که مجموعا۲۳ واحد در قالب های مختلف سرمایه در گردش و ثابت به مبلغ ۷۳میلیارد تومان مصوب شد.

وی خاطر نشان کرد: مجموعا دراین کارگروه۴۹واحد در قالب رونق تولید با۲۰۶میلیارد تومان، برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی افزود: یک طرح نیمه تمام صنعتی در شهرستان ابرکوه در جهت تولید با مشکلاتی روبرو شده بود در این جلسه به انجمن تخصصی مربوطه معرفی شد که یک هفته مهلت مشخص شده نظر کارشناسی را به دبیرخانه اعلام کند.

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها