|
کدخبر: 109077

قیمت سکه باز هم افزایش یافت

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: با وجود پیش‌بینی ریزش بیشتر نرخ طلا و سکه، روند بازار از ساعات پایانی معاملات روز گذشته دوباره صعوی شد تا جاییکه نرخ سکه حدود ۷۰۰هزار تومان افزایش یافت.

اقتصاد قیمت سکه باز هم افزایش یافت

ابراهیم محمدولی با اشاره به افزایش مجدد نرخ طلا و سکه اظهار کرد: با کاهش نرخ ارز و افت نرخ سکه و طلا پیش‌بینی ما این بود که سیر نزولی بازار طلا حداقل تا پایان هفته جاری ادامه‌دار باشد اما در ساعات پایانی معاملات روز گذشته با افزایش نرخ دلار، روند نزولی بازار طلا هم معکوس شد.

محمدولی ادامه داد: در پی این افزایش ناگهانی، نرخ طلا در بازار امروز نسبت به ساعات ابتدایی معاملات روز گذشته حدود ۳۰هزار تومان و سکه طرح جدید ۷۰۰هزار تومان گران شده است.

به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، طلا و سکه در بازار امروز هم رکورد جدیدی ثبت کرده و به بالاترین نرخ تاریخی خود رسیده است.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

محمدولی با تشریح نرخ طلا و انواع سکه در بازار امروز بیان کرد: بهای طلای ۱۸عیار امروز گرمی ۹۵۹هزار تومان است، ضمن اینکه نرخ هر قطعه سکه تمام طرح امامی در بازار آزاد به ۱۰میلیون و ۵۵۰ و سکه طرح قدیم به ۹میلیون و ۵۰۰هزار تومان رسید.

او اضافه کرد: همچنین امروز نیم سکه با نرخ پنج میلیون و ۳۰۰، ربع سکه سه میلیون و ۱۰۰ و سکه یک گرمی، یک میلیون و ۶۰۰هزار تومان معامله می‌شود.

 

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها