|
کدخبر: 101327

قیمت سکه در بازار پایین آمد

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: در هفته‌ای که گذشت سکه به طور متوسط ۲۶۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

اقتصاد قیمت سکه در بازار پایین آمد

محمد کشتی آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه طی هفته گذشته، اظهار کرد: طی هفته‌ای که گذشت قیمت هر انس طلا در محدوده یک‌هزار و ۷۰۵ دلار تا یک‌هزار و ۷۴۰ دلار و حدود ۳۵ دلار در نوسان بود.

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر افزود: روز چهارشنبه قیمت طلا با توجه به کاهش قیمت جهانی انس به یک‌هزار و ۷۰۵ دلار و همچنین افت قیمت ارز، بسیار کاهش یافت.

وی گفت: اما در روز پنجشنبه با توجه به تغییر نرخ ارز و قیمت انس، مجدد قیمت‌ها افزایش یافت و هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۷۰۵ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

کشتی آرای با بیان اینکه طی هفته‌ای که گذشت در مجموع با کاهش قیمت طلا و سکه در بازار مواجه بودیم، خاطرنشان کرد: در هفته‌ای که گذشت سکه به طور متوسط ۲۶۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر درباره وضعیت خرید و فروش در بازار خاطرنشان کرد: با توجه به روند کاهشی قیمت‌ها در هفته گذشته حجم دادو ستدها و تقاضا کاهش یافت و همین دلیل موجب شد انگیزه خرید و سرمایه‌گذاری بر روی سکه کاهش پیدا کند.

وی درباره حباب قیمت سکه نیز بیان کرد: درحال‌حاضر قیمت سکه ۳۵۰ هزار تومان حباب دارد البته این در حالی است که در طول هفته حباب سکه به حدود ۴۷۰ هزار تومان نیز رسیده بود.

 

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر