|
کدخبر: 103453

تولید روزانه گندله در شرکت سیمیدکو رکورد زد

مدیرعامل شرکت سیمیدکو، گفت: در کمتر از یک ماه از زمان آغاز رسمی راه‌اندازی کارخانه گندله شرکت سیمیدکو گذشته است و نخستین رکورد تولید روزانه این کارخانه ثبت شد.

اقتصاد تولید روزانه گندله در شرکت سیمیدکو رکورد زد

محمد مدنی‌فر در این خصوص، اظهارکرد: بر اساس برنامه از پیش تعیین‌شده و برای تولید سال اول این کارخانه، تولید روزانه ۷۸۰۰ تن گندله پیش‌بینی شده بود که در کمتر از یک ماه از زمان آغاز فعالیت این کارخانه و در نیمه خرداد امسال با ثبت تولید ۸۳۰۶ تن گندله، از ظرفیت تولید تعیین شده عبور نمود.

مدیرعامل شرکت سیمیدکو این موفقیت را مرهون سیاست‌های وزارت صمت و تلاش‌های مدیران ارشد حوزه معدن و صنایع معدنی از جمله ایمیدرو و شرکت فولاد خوزستان دانست.

وی همچنین اظهارکرد: نخستین محموله تولیدی کارخانه گندله شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شرکت سیمیدکو به کوره احیاء مستقیم در شرکت فولاد شادگان شارژ شد و نتایج اولیه حکایت از متالیز بسیار یکنواخت و همچنین استحکام بالا و نرمه بسیار کم آهن اسفنجی تولید شده دارد. استحکام بالا و نرمه بسیار کم آهن اسفنجی تولید شده، نشان از کیفیت بسیار بالا و خوب گندله شرکت سیمیدکو دارد.

لازم به ذکر است شرکت سیمیدکو از شرکت‌های تابعه هولدینگ فولاد خوزستان بوده و در شرقی‌ترین نقطه کشور، در منطقه سنگان، فعالیت می‌کند.

کارخانه تولید گندله شرکت سیمیدکو با ظرفیت ۵ میلیون تن طراحی شده و در فاز اول با ظرفیت تولید دو و نیم میلیون تن گندله در سال در اردیبهشت ماه امسال با توان متخصصان ایرانی و بدون حضور کارشناسان خارجی راه‌اندازی شده و به زودی با حضور مدیران ارشد نظام به‌صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

منبع: چیلان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها