|
کدخبر: 289221

خرید تلویزیون از فروشگاه سلام بابا

در حال حاضربا قدرت خریدی که داریم، کدام تلویزیون ارزش خریدن دارد؟ امسال تلویزیون از کجا بخرم؟ به کدام فروشگاه اینترنتی اعتماد کنم؟ چطور می­توانم یک خرید آنلاین و امن داشته باشم؟ اگر از این دست سؤالات برای شما هم پیش آمده با ما همراه باشید تا به همه این سؤالات پاسخ دهیم.

در حال حاضر با قدرت خریدی که داریم، کدام تلویزیون ارزش خریدن دارد؟ امسال تلویزیون از کجا بخرم؟ به کدام فروشگاه اینترنتی اعتماد کنم؟ چطور می­توانم یک خرید آنلاین و امن داشته باشم؟ اگر از این دست سؤالات برای شما هم پیش آمده با ما همراه باشید تا به همه این سؤالات پاسخ دهیم.

خرید از فروشگاه اینترنتی

با توسعه دنیای ارتباطات و فناوری در ایران هم مانند همه کشورهای جهان مدتی است که بازار فروشگاه اینترنتی و خرید آنلاین بسیار جذاب شده است. فروشگاه اینترنتی به سایتی گفته می شود که به ارائه کالا یا خدماتی به صورت آنلاین مشغول فعالیت و خدمت رسانی است. اگر یک فروشگاه اینترنتی خدمات و محصولات خود را با کیفیت عالی ارائه کند، تجربه خرید آنلاین می‌تواند بسیار لذت بخش باشد.

 برای انتخاب بهترین فروشگاه اینترنتی معیارهای بسیاری وجود دارد. برخی از مشتریان ممکن است، سرعت تحویل سفارشات را معیار اصلی تحویل کالا در نظر بگیرند برخی دیگر قیمت پایین‌تر نسبت به سایر فروشگاه‌ها و تخفیفات را معیار برتری در نظر بگیرند. بعضی از مشتریان هم داشتن تنوع محصولی را یکی از معیارهای انتخاب فروشگاه اینترنتی خود در نظر دارند.

فروشگاه سلام بابا با عرضه بهترین و به ­روزترین محصولات لوازم خانگی به یکی از سایت های برتر در زمینه عرضه و فروش اینترنتی لوازم خانگی تبدیل شده است.

مزایای خرید از سلام بابا:

1.تحویل کالا درب منزل در سریع ترین زمان ممکن

2.پرداخت هنگام تحویل کالا

3.تضمین کامل اصالت کالا

4.گارانتی محصولات

5.پشتیبانی کامل

6.پاسخگویی کامل کارشناسان به سوالات مشتریان

7. ضمانت دریافت کالای سالم و ...

معرفی سه مدل از بهترین تلویزیون های موجود در بازار

در حالی که یافتن بهترین تلویزیون به دلیل نیازهای متفاوت خریداران در بازار دشوار است، می‌توانید به راحتی جستجوی خود را بر اساس محدوده قیمتی مناسب خود در سایت فروشگاه سلام بابا انجام دهید و قیمت تلویزیون و ویژگی های آن را به طور کامل بررسی کنید. تلویزیون های رده بالا بهترین کیفیت تصویر را ارائه می دهند، اما اصولا قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل ها دارند. بنابراین اگر چیزی ارزان­تر می­خواهید، باید برخی از ویژگی ها را قربانی کنید. بیشتر تلویزیون های 4k برای اغلب محتواها به اندازه کافی مناسب هستند. انتخاب بهترین تلویزیون در بازار به محتوایی که تماشا می کنید و جایی که قرار است آن را قرار دهید بستگی دارد. اگر محتوای 4k HDR زیادی تماشا می‌کنید، ممکن است یک تلویزیون با کیفیت بالا بخواهید، اما اگر فقط اخبار را روی یک جعبه کابلی در یک اتاق کم نور تماشا می‌کنید، می‌توانید چیزی ارزان‌تر را انتخاب کنید.

جدیدترین تلویزیون‌های هوشمند از بهترین برندهای تجاری، از جمله ال‌جی، سامسونگ و سونی در سال 2022 عرضه شده­اند. در ادامه به بررسی تعدادی از بهترین تلویزیون­­ های 2022 موجود در بازار می­پردازیم. تلویزیون هایی که در اینجا توصیه می کنیم انواع فناوری های نمایشگر را پوشش می­دهند و شامل بهترین تلویزیون های 4k و 8k می­شوند.

تلویزیون سامسونگ QN90B

سامسونگ QN90B QLED یکی تلویزیون های هوشمند رده بالا سری 9 برند سامسونگ است. این محصول هم بخشی از سری تلویزیون‌های Neo QLED سامسونگ در سال 2022 است که فناوری رنگ کوانتومی را با نور پس‌زمینه LED مینی ترکیب می‌کند و اجازه می‌دهد تا سطوح روشنایی بالاتر و کنترل دقیق‌تری بر مناطق کم‌نور محلی داشته باشد. مانند سایر تلویزیون های سامسونگ، از رابط هوشمند اختصاصی تایزن OS سامسونگ استفاده می کند که مجموعه وسیعی از برنامه ها و بازی­ها را ارائه می دهد. این محصول توانایی تولید و نمایش طیف گسترده ای از رنگ ها (حدود 1 میلیارد رنگ مختلف) را دارد و رنگ ها را به صورت دقیق و واقعی به بیننده نشان می­دهد.  همچنین این تلویزیون با توجه به این که در آن‌ها از درگاه ارتباطی HDMI2.1 استفاده شده دارای رفرش‌ریت 120 هرتز هستند. در رفرش‌ریت 120 هرتز صحنه‌های سریع‌تر دقیق‌تر و با جزئیات بیشتری نسبت به حالت 60 هرتز ارائه می‌گردد.

تلویزیون ال جی C2

ال جی C2 یکی از تلویزیون های رده بالا و پرفروش ال جی است. تلویزیون‌های OLED مانند C2 خود تابش می‌کنند، به این معنی که برخلاف پنل‌های LCD موجود در تلویزیون‌های دیگر، هیچ نور پس‌زمینه‌ای وجود ندارد، که به آن‌ها اجازه می‌دهد نسبت کنتراست تقریباً عالی را در اتاق‌های تاریک، با رنگ‌های سیاه عمیق جوهری و بدون شکوفایی یا جلوه‌های هاله‌ای منحرف کننده نشان دهند. اطراف اجسام روشن مانند سایر تلویزیون های ال جی، از رابط هوشمند webOS استفاده می کند که برای سال 2022 کمی به روز شده است و پروفایل های کاربر را در میان سایر تغییرات جزئی اضافه می کند. ال جی در این محصول از بالاترین سطح تکنولوژِی در ساخت تلویزیون استفاده کرده، این فناوری‌های شامل جدیدترین تکنولوژِی‌ها برای ارائه بهتر تصاویر کنسول‌های بازی است. مجموعه «C» محبوب‌ترین تلویزیون در میان رده‌های OLED ال‌جی.

تلویزیون سونی A80K

سونی A80K OLED یکی از دو OLED سطح پایه در سری 2022 سونی است. این تلویزیون به اصطلاح جزو تلویزیون های سریK سونی محسوب می شود و از همان پردازنده شناختی XR استفاده می­کند. تلویزیون سونی ای 80 کی دارای صفحه نمایش اولد و کیفیت تصویر فورکی می باشد. تلویزیون فورکی سونی 77A80K مجهز به جدید ترین و قدرتمند ترین پردازنده سونی تا به امروز یعنی پردازندهCognitive Processor XR است. این پردازنده وظیفه پردازش تصویر و صدا را به عهده دارد و اینکار را مشابه مغز انسان انجام می دهد. این پردازشگر به کمک تکنولوژیXR 4K Upscaling رزولوشن تصاویر را افزایش داده و نویز آنها را از بین می برد و همه چیز را در حد کیفیت تصویر فورکی نمایش می دهدتلویزیون A80Kیکی از ارزان ترین تلویزیون های OLEDگیمینگ سونی در سال 2022 می باشد. تلویزیون سونی ای 80 کی برای تماشای حرفه ای فیلم و سریال و همچنین گیمینگ با کنسول های نسل نهم کاملا مناسب است. سونی امسال دو قابلیت جدید به تلویزیون های خود از جمله این تلویزیون اضافه نموده است تا تجربه بازی بهتری را در اختیار داشته باشید.. همچنین نوار صوتی سونی از همان پلتفرم هوشمند Google TV استفاده می کند و مانند مدل قبلی خود در مدل های 55، 65 و 77 اینچی موجود است.

جمع بندی: همانطور که گفته شد امروزه بیشتر خریدهای ما آنلاین و از طریق فروشگاه های اینترنتی می­باشد. بنابراین شناخت فروشگاه ها و کالاهای آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است. فروشگاه سلام بابا در زمینه فروش اینترنتی بهترین محصولات لوازم خانگی با افتخار دارای با سابقه درخشان می­باشد. با توجه به توضیحات داده شده از شما دعوت می­کنم به سایت فروشگاه سلام بابا مراجعه فرمایید و با تنوع بیشتری از تلویزیون های 2022 و همه ویژگی های آن ها آشنا شوید و مناسب ترین تلویزیون را با توجه به قدرت خرید و نیاز خود انتخاب کنید. همکاران ما در سلام بابا همواره آماده پاسخگویی به سؤالات مشتریان عزیز می­باشند.

نویسنده: رپرتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها