|
کدخبر: 288458

چه چیزی تلویزیون BU8500 را به محبوب‌ترین تلویزیون سامسونگ در ایران تبدیل کرد؟

اصناف چه چیزی تلویزیون BU8500 را به محبوب‌ترین تلویزیون سامسونگ در ایران تبدیل کرد؟

تلویزیون BU8500 جزو برترین تولیدات برند سامسونگ از سری کریستال در سال 2022 بوده که به دلیل قیمت مناسب، وضوح تصویر عالی و امکانات متنوع توانسته به یکی از برترین تلویزیون‌های موجود در بازار تبدیل شود. از نقاط قوت تلویزیون سامسونگ BU8500 که باعث انتخاب آن به عنوان یکی از محبوب‌ترین تلویزیون‌های این برند در باراز شده بهره‌مندی از وضوح رنگ خارق العاده است. تلویزیون BU8500 در اندازه‌های مختلف در فروشگاه بانه آی‌تی با بهترین قیمت موجود بوده و این فروشگاه معتبر با ارائه گارانتی‌های معتبر تضمین اصالت و کیفیت کالا را در اختیارتان قرار خواهد داد.

استفاده از نوع پنل VA در ساختار تلویزیون موجب ارتقاء نسبت کنتراست آن به طور قابل توجهی شده و جزئیات دقیقی از رنگ‌های موجود در تصویر به بیننده نمایش داده می‌شود. تلویزیون‌های سری BU8500 سامسونگ به کیفیت تصویر 4K مجهز شده‌اند و برای پردازش و آماده سازی نمایش محتواها از پردازنده Crystal Processor 4K استفاده می‌کنند. همچنین به لطف استفاده از قابلیت 4K Upscaling می‌توانید وضوح چندبرابر بهتر را هنگام تماشای محتواهایی با کیفیت پایین‌تر تجربه کنید. این تلویزیون از تکنولوژی HDR برخوردار است و از فرمت‌های HLG و HDR10+ پشتیبانی می‌کند.

این تلویزیون سری 8 به ویژگی‌هایی مجهز شده که آن را به انتخابی عالی برای تماشای فیلم تبدیل کرده است. سری BU8000 برای نمایش هر چه بهتر تصاویر، از قابلیت Brightness Detection بهره می‌گیرند که با تشخیص نور محیط میزان روشنایی نمایشگر را در راستای نوردهی بی‌نقص و عدم اذیت شدن چشم بیننده تنظیم می‌کند. شما جزئیاتی باورنکردنی از محتواهای ویدیویی را با تلویزیون سامسونگ BU8500 مشاهده می‌کنید که لذت تماشای فیلم و سریال را برایتان دوچندان می‌کند.

در کنار وضوح تصویر عالی شاهد برخورداری از میزان صدایی متناسب نیز هستیم. بلندگوهای استفاده شده در ساختار تلویزیون‌های سری BU8500 شامل 2 بلندگوی باکیفیت با مجموع توان خروجی صدای 20 وات هستند.

پردازنده قدرتمند که باعث ارتقای کیفیت تصاویر در تلویزیون bu8500 میشود

طراحی؛ نقطه قوت قابل لمس تلویزیون

از طراحی تلویزیون BU8500 به هیچ وجه نمی‌توان چشم پوشی کرد؛ به نظر می‌رسد سامسونگ با تدابیری خلاقانه توانسته ضخامت تلویزیون را به طور قابل توجهی نسبت به تلویزیون‌های قبل از سری کریستال کاهش دهد. نمایشگر تلویزیون‌های این سری تنها حدود 2.5 سانتی‌متر است که ظرافت فوق العاده‌ای را در بدنه‌ای خوش تراش و شیک مهیا ساخته است. از پایه مرکزی برای نگه داشتن نمایشگر استفاده شده که طراحی این پایه در برخی اینچ‌ها تا حدی متفاوت است. به نظر می‌رسد اینچ‌های کوچک‌تر نوع پایه‌ای با عرض بیشتر دارند و ظرافت اینچ‌های بالاتر بیشتر می‌باشد. در مجموع نوع پایه استفاده شده برای تلویزیون سامسونگ BU8500 کاملاً شیک و مستحکم است تا بهترین کاربرد را برای استفاده طولانی مدت داشته باشد.

تلویزیون سری کریستال با امکانات گیمینگ!

تلویزیون BU8500 به عنوان محبوب‌ترین تلویزیون سامسونگ 2022 از سری کریستال دارای امکاناتی بسیار مناسب در بخش گیمینگ است. این تلویزیون سری 8 به امکاناتی همچون VRR و پنل 120 هرتز مجهز نیست اما همچنان یک تلویزیون قیمت پایین مناسب برای بازی‌های معمولی محسوب می‌شود. پنل 60 هرتز تلویزیون تأخیر در ورودی بسیار ناچیزی را برای آن رقم زده و به لطف قابلیت ALLM شما را از کمترین میزان تأخیر برخوردار می‌سازد. شما می‌توانید تجربه بازی بسیار حرفه‌ای را با کنسول‌های نسل هشت هنگام بازی با این تلویزیون تجربه کنید؛ اما برای بازی با کنسول‌های نسل نهم به بعد این تلویزیون توصیه نمی‌شود.

ریموت کنترل هوشمند تلویزیون BU8500

سیستم عامل تایزن؛ هوشمند و کاربردی

تلویزیون هوشمند سامسونگ BU8500 دارای سیستم عامل تایزن 6.5 است که جدیدترین نسخه سیستم عامل تایزن عرضه شده بوده و امکانات هوشمند بسیار خوبی را به شما ارائه می‌دهد. ریموت کنترل این محصول هوشمند بوده و با مدل TM2280E به بازار معرفی شده است و به همراه تمام تلویزیون های سامسونگ تولید شده در سال 2022 عرضه می‌شود. این ریموت کنترل نیازی به باتری ندارد و شارژ آن از طریق پنل خورشیدی (SolarCell) طراحی شده در پشتش و یا پورت USB-C انجام می‌شود. شما با خرید تلویزیون سامسونگ BU8500 امکاناتی گسترده همچون Tap View برای اتصال راحت به گوشی‌های هوشمند، پشتیبانی از دستیارهای صوتی برای کنترل از طریق صدا، قابلیت SmartThings برای کنترل راحت تلویزیون از طریق دیگر لوازم هوشمند سامسونگ، مرورگر وب برای دسترسی به محتوای وب و امکان دانلود اپلیکیشن‌های متنوع را در اختیار خواهید داشت.

 

برچسب ها : ,,,,

 

نویسنده: رپرتاژ

ارسال نظر