|
کدخبر: 287375 امیرمحمد درویش

اختصاصی گسترش نیوز؛

مانکن پلاستیکی ۱۸ میلیون ناقابل!

مانکن هایی که در مغازه ها و فروشگاه ها مشاهده می کنید با قیمت بسیار بالا در بازار به فروش می‌رسند.

اقتصاد مانکن پلاستیکی ۱۸ میلیون ناقابل!

در آستانه شب عید، حضور مردم در بازار و همچنین پاساژها، برای خرید لباس نو مانند گذشته، بر قوت خود باقی است. خریداران پوشاک، ابتدا ویترین‌ها را مشاهده می‌کنند و سپس برای تهیه لباس مورد نظرشان وارد مغازه می‌شوند.

فروشندگان نیز برای بهتر دیده شدن اجناس خود، سعی بر این دارند تا به بهترین شکل، ویترین خود را آراسته کنند تا هم از دیگر مغازه داران سبقت گرفته و هم بتوانند از این طریق فروش بهتری داشته باشند.

مانکن-۱

اما نکته قابل توجه اینجا است که این فروشندگان از چه طریق ویترین خود را آراسته می‌کنند. بسیاری از این فروشندگان، از طریق مانکن‌ها، نظر مشتری خود را جلب می‌کنند. به گونه‌ای که تعدادی مانکن تهیه کرده و لباس‌هایی مانند شلوار، بولیز، تی شرت و... را بر تن آنها می‌کنند. این‌گونه، خریدار طرز درست ایستادن لباس را متوجه خواهد شد و برای خرید اقدام می‌کند.

مانکن-۸

مانکن‌ها قیمت بسیار بالایی دارند و در بازار نرخ آنها از جنس بی‌کیفیت که ۹۰۰هزار تومان است، شروع می‌شود. جنس متوسط نیز ۴میلیون تومان و بهترین جنس آن ۱۸میلیون تومان فروخته می‌شود. با این شرایط اگر فروشنده‌ای بخواهد در مغازه خود از ۴ مانکن متوسط استفاده کند باید مبلغ ۱۶میلیون پول پرداخت کند. اما اگر بخواهد همین تعداد را از بهترین جنس مانکن استفاده کند، باید مبلغ ۷۲ میلیون تومان بپردازد.

مدل دیگری از مانکن وجود دارد که مخصوص موهای مصنوعی و همچنین عینک آفتابی است. جالب است بدانید که همیشه فکر می کردیم این مدل از مانکن ها قیمت بالایی ندارند اما لازم است بدانید که قیمت هر کدام به ۶میلیون تومان می رسد.

 

کله-مانکن

مانکن-۲

مانکن-۳

 

 

قیمت-مانکن

 

 

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها