|
کدخبر: 285703 نعیمه صفری تبار

اختصاصی گسترش نیوز؛

تردمیل هم قیمت دناپلاس شد! / قیمت عجیب دستگاه‌های ورزشی در بازار

در این گزارش به بررسی قیمت تعدادی از دستگاه های ورزشی پرداخته شده است.

اصناف تردمیل هم قیمت دناپلاس شد! / قیمت عجیب دستگاه‌های ورزشی در بازار

چند سالی است که افراد به تناسب اندام خود اهمیت می دهند و اقدام به ورزش میکنند. تعدادی حال رفتن به باشگاه را ندارند و باشگاه را به خانه می آورند. خرید دستگاه های ورزشی برای برخی افراد که زندگی های لاکچری دارند سخت نیست و بخشی از خانه خود را برای ورزش آماده می کنند. گسترش نیوز در این گزارش به بررسی قیمت دستگاه‌های باشگاهی که برای خرید مناسب  پرداخته است. همراه ما باشید.

تردمیل ۶۷۰ میلیونی ؟

یکی از لوازم ورزشی مورد توجه ورزشکاران تردمیل است. تردمیل یکی از تجهیزات ورزشی مورد توجه ورزشکاران است. این دستگاه راه رفتن را شبیه سازی می‌کند، با این دستگاه دیگر بهانه‌ای برای ورزش نکردن وجود ندارد.

تردمیل یکی از محبوب ترین دستگاه‌های هوازی است که این روزها علاوه بر محیط باشگاه راه خود را در خانه ها هم باز کرده است. به دلیل آنکه استفاده از این دستگاه کار سختی نیست در سراسر دنیا علاقه‌مندان زیادی برای خرید آن اقدام می‌کنند. با توجه به درخواست‌های بی نظیر عموم مردم برای خرید ماشین‌های دوست داشتنی، مراکز فروش در سراسر دنیا و ایران بسیار فعال هستند و با طرح ها و مدل‌های متفاوت این دستگاه را عرضه می‌کنند.

تردمیل برای افرادی که قصد تقویت عضلات میانی و مرکزی بدن و تقویت عضلات اندام پایین تنه و ساق پا را دارند گزینه بسیار مناسبی است.

اما گاهی قیمت بالای این دستگاه باعث می‌شود تنها افرادی خاصی توانایی خرید را داشته باشند. برای خرید تردمیل باید حسابی تحقیق کنید و نکات زیادی را اعم وزن، ابعاد، ضربه گیرها و غیره در نظر داشته باشید. قیمت تردمیل در دو گروه خانگی و باشگاهی دسته‌بندی می‌شود و متفاوت است. حتی قیمت تردمیل با زیاد و کم شدن قدرت موتور تردمیل متفاوت است. قیمت تردمیل برای بسیاری از افراد در وهله اول مهم است و البته توجه داشته باشید که قیمت تردمیل تنها ویژگی انتخاب شما برای خرید تردمیل نباشد.

قیمت-تردمیل

تردمیل آبی خانگی نیز یکی از انواع تردمیل‌ها است که با کمک آب، به توانبخشی سریعتر و بدون درد ورزشکاران و بیماران کمک می‌کنند. برای ورزشکارانی که در هنگام آسیب دیدگی باید بدن خود را حفظ کنند، یا برای بیمارانی که سعی در تقویت قدرت خود دارند، تردمیل های زیر آب به درمانگران فیزیکی و مربیان ورزشی ابزاری موثر برای نتایج خوب می‌دهند. این نوع تردمیل گران ترین نوع تردمیل است. در یکی از سایت های فروش اینترنتی تردمیل آبی فریال مدل SX۲۰۰۰ ششصد و هفتاد میلیون تومان قیمت گذاشته شده است. با قیمت این تردمیل می‌توانید یک دستگاه خودرو دنا پلاس خریداری کنید.

قیمت تردمیل‌های معمولی کمتر از این نوع تردمیل است. به طور مثال تردمیل وی مکس مدل CT۲۰۰۰ که جز گران ترین تردمیل های معمولی است ۱۶۷ میلیون تومان قیمت دارد که بهتر است این نوع تردمیل ها بیشتر برای باشگاه ها استفاده شود.

اگر نیاز به خرید این دستگاه ورزشی دارید اما توان خرج‌های خیلی بالا را ندارید هم با گشتی در بازار می‌توانید با قیمت مناسب تردمیل خریداری کنید. تردمیل خانگی پروتئوس Proteus PST-۳۵۰۰، چهارده میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت دارد که به راحتی اقدام به خرید می‌کنید. تردمیل های زیر ۱۰ میلیون هم وجود دارد؛ تردمیل خانگی روبیمکث مدل ۹۹۰۵، نه میلیون دویست و پنجاه هزار تومان قیمت دارد. تقریبا ارزان ترین مدل این دستگاه همین برند و مدل است.

در خانه قایق سواری کنید

رویینگ یک دستگاه هوازی است که نه مانند تردمیل اما جای خود را در خرید لوازم ورزشی باز کرده است. به عنوان یک تازه وارد می توانیم از این دستگاه نام ببریم که بین ورزشکاران شهرت پیدا کرده است.

دستگاه روئینگ، فرمی عالی از ورزش است، اما بدون ریسک نیست. فرم نادرست حرکت می تواند به ویژه موجب آسیب دیدگی عضلات کمر شود. با این حال، این ماشین ها بسیار کاربردی هستند و می توانند به عنوان تجهیزاتی جدید در راستای تناسب اندام قرار گیرند.

دستگاه-رویینگ

در سایت های فروش اینترنتی قیمت دستگاه قایقی رویینگ بادی استرانگ المپیک فیتنس، ۳۱ میلیون و دویست و چهل و هشت هزار تومان قیمت گذاری شده است. مدل دیگر آن دستگاه قایقی و رویینگ CX-۶۳۳ با سی میلیون و ۱۶۵ هزار تومان به فروش می رسد.

اسکی فضایی

ورزش های مستمر هوازی باعث آب شدن چربی های اضافی بدن می شود اسکی فضایی از جمله از دستگاه های ورزش های هوازی است که می تواند برای چربی سوزی و رسیدن به لاغری مفید باشد. سوزاندن کالری برای رسیدن لاغری جز ضرورات است که استفاده مدام این دستگاه می‌تواند به لاغری کمک کند.

قیمت این دستگاه از ۶۸ میلیون تومان آغاز می‌شود. به طور مثال اسکی فضایی پروتئوس مدل Procross-۵۰۰ ، ۵۴ میلیون تومان قیمت دارد. اگر به دنبال قیمت مناسب تر برای خرید این دستگاه هستید اسکی فضایی خانگی سایتک CYTECH ۱۵۵E، ۲۰ میلیون تومان هزینه دارد. با کمتر از ۱۰ میلیون هم می توانید این دستگاه را خریداری کنید. اسکی فضایی آذیموس مدل ۲۲۵۰۰C، تنها ۹ میلیون و نهصد و پنجاه هزار تومان قیمت دارد.

دوچرخه ایربایک

این نوع دوچرخه جدیدترین نوع دوچرخه ثابت است. در جلوی این دوچرخه پنکه ای وجود دارد که در اثر رکاب زدن هوا از آن عبور می کند و اگر کاربر سرعت رکاب زدن را بالا ببرد میزان هوای بیشتری با پره ها درگیر می شود و در نتیجه مقاومت افزایش یافته و پدال زدن پرفشار تر می گردد. تاثیر این دستگاه با مقایسه با دستگاه های ورزشی دیگر تقریبا دو برابر است. این دستگاه هم جزء دستگاه های ورزشی گران به حساب می آید.

قیمت-ایربایک

در فروشگاهی دوچرخه ایربایک فن دار SCHWINN هشتاد و پنج میلیون تومان قیمت دارد. برند Xfitrig قیمت های بهتری را دارد. کمترین قیمت این دوچرخه دوچرخه ثابت ایربایک خانگی OB۶۱۱۱ است که هفت میلیون و ۶۵۰ هزار تومان هزینه دارد.

کلام آخر

تنوع دستگاه های ورزشی بسیار زیاد است. باید بررسی شود تا کدام دستگاه مورد نیازتان است تا آن را خریداری کنید. بیشتر دستگاه های ورزشی وارداتی هستند شاید این موضوع باعث افزایش قیمت این محصولات است. نوسان قیمت ارز هم در قیمت های محصولات بی تاثیر نیست. با خرید دستگاه های ورزشی دیگر بهانه ای برای ورزش نکردن وجود ندارد و با استفاده مناسب از دستگاه های ورزشی به راحتی می توانید تناسب اندامی زیبا داشته باشید و جسمتان هم همیشه سالم بماند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها