|
کدخبر: 278467 نعیمه صفری تبار

اختصاصی گسترش نیوز؛

کالایی که هم قیمت خانه شد / ۲۰۷ بخریم یا اسپرسوساز؟

برای خرید اسپرسوساز با بررسی‌ در بازار لوازم‌خانگی و جستجو در فروشگاه‌های آنلاین چشممان به قیمت‌هایی عجیب می‌خورد که گاهی هم‌قیمت یک واحد خانه و یا یک دستگاه اتومبیل است که با زحمت فراوان به دست آمده است.

اصناف کالایی که هم قیمت خانه شد / ۲۰۷ بخریم یا اسپرسوساز؟

قهوه از علاقه مندی های بسیاری از مردم است که برای بو و طعم آن خواستار زیادی وجو دارد. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به قهوه علاقه دارید داشتن یک قهوه ساز خوب برای خانه شما ضروری است، تا بیشتر از قبل لذت خوردن قهوه را حس کنید.

برای خرید اسپرسوساز با بررسی‌ در بازار لوازم‌خانگی و جستجو در فروشگاه‌های آنلاین چشممان به قیمت‌هایی عجیب می‌خورد که گاهی هم‌قیمت یک واحد خانه است که با زحمت فراوان به دست آمده است اما برخی برای خرید یک اسپرسوساز میلیونی خرج می‌کنند که قیمت‌های عجیب و غریبی را دارا است.

با چرخی در فضای مجازی می توان به راحتی هر وسیله ای را با قیمت های متفاوت بخریم. اما مسئله ای که وجود دارد افزایش سرسام آور قیمت برخی از لوازم هاست که دود را از کله متقاضیان بلند می کند. اسپرسوسازی با برند خارجی که به قیمت ۳ تا ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می رسد درست هم قیمت یک خودرو یا یک واحد خانه!

نو کردن لوازم خانه و یا ازدواج برای خانواده‌های ایرانی دیگر خوشحال‌کننده نیست بلکه به کابوس‌های شبانه‌ آنها بدل شده است؛ نه تنها خانواده‌های ایرانی این روزها در تعویض لوازم خانه ناتوان شده‌اند بلکه از کار افتادن قطعه‌ای از لوازم‌خانگی برای ماه‌ها دخل و خرج خانواده را برهم می‌زند. در میان بازار لوازم خانگی امین حضور تهران عده‌ای به دنبال کالای ایرانی و برخی خواهان کالای خارجی هستند. هرچند لوازم خانگی ساخت ایران نیز آنقدر گران شده که قیمت آن‌ها نیز خیلی با برند‌های خارجی دارای نوع ۲ متفاوت نیست.

اسپرسوساز‌ های هم قیمت یک واحد خانه

دستگاه اسپرسوساز بیزرا تک گروپ مدل MATRIX با قیمت حیرت‌انگیز ۹۳۵,۲۰۰,۰۰۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود که ببشتر برای کافه ها استفاده می‌شود.

این در حالی است که خانه ای ۳۵ متری در منطقه جیحون را می‌توان متری ۹۷۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان خریداری کرد. همینطور خانه۴۵ متری در اندیشه شهرزیبا با امکانات کامل با قیمت ۱ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

دستگاه قهوه ساز اتومات شیرر مدل Soul را در سایت‌های اینترنتی ۴۵۷/۸۰۰/۰۰۰ تومان قیمت گذاری کرده است که در همین رنج قیمت می‌توان پژو ۲۰۷i پانوراما دنده‌ای، مدل ۱۴۰۱ با قیمت۴۴۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان خرید.

در ادامه به بررسی قیمت برخی اسپرسو ساز با قیمت های مناسب آورده شده است.

قیمت-اسپرسوساز

نبود چشم انداز مثبت از دید فروشنده‌ها و مصرف کنندگان، افزایش نرخ ارز، التهاب بازار، تبلیغات روانی در سطح جامعه و کاهش ارزش پول ملی موجب شد که قیمت های لوازم خانگی مخصوصا کالاهایی که کمی لاکچری هستند با قیمت‌های غریبی در بازار خرید و فروش شوند.

با فرض این‌ که ارزان قیمت ترین اسپرسوساز را در بازار ۳ میلیون تومان و گران ترین آن‌ را ۹۵۰ میلیون تومان در نظر بگیریم می‌توانیم به این نتیجه برسیم که اسپرسوساز یک کالای کاملا لاکچری به حساب می‌آید. این کالا راه خود را به خانه‌ها باز کرده است و بیشتر عروس خانم ها مجبورند برای چشم و هم چشمی و کامل بودن جهیزیه خود جزء خرید های اصلی خود آن داشته باشند که البته بیشتر این خرید‌ها تا سالیان سال استفادن نمی‌شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها