|
کدخبر: 275592

گل سر سبد موبایل فروشی‌ها را بشناسید + جدول

با توجه به افزایش بی‌سابقه نرخ گوشی در بازار، این دستگاه بخش مهمی از زندگی ما محسوب می‌شود و دیگر جزء کالاهای لوکس نام برده می‌شود که خریداران باید برای خرید از چند ماه قبل برنامه‌ریزی داشته باشند.در این گزارش به بررسی نرخ انواع گوشی‌های پرطرفدار بازار پرداخته شده است.

اصناف گل سر سبد موبایل فروشی‌ها را بشناسید + جدول

این روزها با وجود وضعیت اقتصادی مردم و قیمت‌های عجیب و غریب گوشی‌ها، قدرت خرید بیشتر مردم کاهش یافته است اما هم‌چنان گوشی‌های هوشمند پرچمدار با ویژگی‌های منحصر به فرد خودشان دل خریداران گوشی را برای خرید آنها به تپش می‌اندازد. گوشی‌های پرچمدار یا پیشرو، گل سرسبد ویترین تولید‌کنندگان موبایل هستند.

سیب گاز زده امریکایی چند؟

طرفداران اپل و محصولات این شرکت نمی‌توانند تحمل کنند کسی به ساخته‌های جابز توهین کند. بیشتر جوانان بیشتر از اینکه به فکر کیفیت و کارایی این محصول باشند جهت خودنمایی، این گوشی را انتخاب می‌کنند و برای آن هزینه‌های گزافی را می‌پردازند، که در ادامه به بررسی نرخ این محصول پرطرفدار پرداخته شده است.

گوشی-آیفون

سامسونگ همچنان پرطرفدار

سامسونگ، هر سال به معرفی گزینه‌های زیادی از گوشی‌های خود می‌پردازد که دست خریداران را برای خرید و انتخاب باز می‌گذارد. به هر میزان بودجه‌ای که داشته باشید می‌توانید از این برند خریداری کنید. در جدول زیر نرخ گوشی‌های پرچمدار سامسونگ لحاظ شده است.

گوشی-سامسونگ

شیائومی میان‌رده‌‌ای معتبر

برند چینی شیائومی در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین برنده‌های گوشی هوشمند در سطح دنیا تبدیل شده است. این شرکت با تولید مدل‌هایی بسیار باکیفیت و با نرخ مقرون به صرفه، توانسته نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند و در کشور ما هم با اینکه تا چند سال پیش کسی نام شیائومی را هم نشنیده بود، درحال‌حاضر به یک برند بسیار محبوب تبدیل شده است. برخی با کیفیت‌ترین‌ها و گران‌ترین گوشی‌های شیائومی در جدول زیر آمده است.

گوشی-شیائومی

قیمت گوشی های هواوی

هواوی یکی از بهترین و بزرگ‌ترین سازندگان گوشی‌های موبایل اندرویدی است که محصولات متنوعی برای نیازها و بودجه‌های مختلف دارد. رشد چشمگیر هواوی در دهه گذشته بسیار قابل توجه است. در ادامه به بررسی نرخ برخی از این گوشی‌ها پرداخته شده است.

گوشی-هواوی

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها