|
کدخبر: 274222

صندل چرم زنانه، جزو محصولات پر فروش در فصل تابستان

یکی از محصولات ارزشمندی که همواره بانوان در فصل تابستان به دنبال آن هستند صندل چرم زنانه می باشد. این صندل ها به واسطه نوع ساختار فیزیکی خاصی که دارند راحتی بالایی برای کاربران خود ایجاد می کنند. با افزایش دما در فصل تابستان استفاده از کفش های معمولی در برخی موارد برای خانم ها سخت و آزار دهنده می باشد. به همین دلیل صندل های چرم نه تنها از لحاظ نوع کاربرد مانند دیگر کفش ها هستند بلکه با استفاده مستمر و طولانی مدت در طول روز احساس ناراحتی نخواهید کرد. در ادامه مقاله جزئیات بیشتری را از این صندل ها مطرح می کنیم تا اگر قصد خرید دارید با آگاهی کامل اقدام به تهیه آنها کنید.

images_1662568289.png

چگونه باید یک صندل چرم زنانه مناسب انتخاب کنیم؟

  • طرح ساختاری صندل

صندل چرم زنانه نه تنها در یک طرح منحصر به فرد طراحی و ساخته نمی شود بلکه شما می توانید نمونه های بسیار متنوع و زیبایی را از این صندل ها مشاهده کنید. بخش کف صندل می تواند به صورت پاشنه دار و یا به شکل کاملاً تخت باشد. در واقع این سلیقه شماست که صندل های پاشنه بلند را انتخاب کنید و یا اینکه بخواهید از نوع طبی یا بدون پاشنه آنها استفاده کنید. هر دوی آن ها مزیت های خاص خود را دارند و شما میتوانید نسبت به علاقه خود انتخاب کنید. بنابراین طرح ساختاری صندل را مد نظر قرار دهید.

  • رنگ

رنگ بندی های صندل یک طیف گسترده ای را شامل می شود. بسیاری از افراد به دنبال آن هستند تا رنگ صندل خود را با نوع پوشش خود و یا حتی اگر یک کیف دوشی چرم اسپرت همراه دارند از لحاظ رنگبندی ست یا هماهنگ کنند. در چنین شرایطی شما نباید نگرانی خاصی داشته باشید زیرا صندل چرم زنانه دارای رنگ های مختلفی است که شما می توانید یک نمونه مناسب و ایده‌آلی را پیدا کنید. پس پرداختن به رنگ صندل اولویت بعدی در زمان خرید میباشد.

  • نوع چرم

نوع چرمی که در ساخت و طراحی صندلی چرم استفاده شده است فوق‌العاده اهمیت دارد. معمولاً چرم ها باید دارای لطافت بسیار بالا و همچنین انعطاف پذیری استانداردی باشند تا در حین استفاده از صندل ها آسیبی به پوست پا وارد نشود. در نتیجه سعی کنید با لمس چرم استفاده شده در صندل از لطافت آن مطمئن شوید. چرم هایی که دارای ساختار به شدت خشک هستند به مرور زمان شرایط سختی را برای استفاده به وجود می آورند.

  • توجه به سایز

صندل چرم زنانه دارای سایزبندی های مختلفی هستند. لذا شما باید یک سایز صحیح انتخاب کنید. به عنوان مثال در زمان خرید اینترنتی می توانید سایزهای 36، 37، 38، 39، 40، 41، 42 را متناسب با سایز پای خود انتخاب کنید. انتخاب سایز مناسب صندل منجر آن خواهد شد تا شما بتوانید در بلند مدت از این صندل ها استفاده کنید.

images_1662568461.png

چرا باید از صندل چرم زنانه استفاده کنیم؟

  • کاهش دمای پا و ایجاد خنکی در حین پیاده روی

همانطور که گفته شد افزایش دمای پا در حین پیاده روی بسیار آزاردهنده است خصوصاً این موضوع برای بانوان اهمیت بسیار زیادی دارد. شما با انتخاب هوشمندانه‌ی یک صندل چرم زنانه میتوانید یک پیاده روی مسرت بخشی را در فصول گرم تابستان داشته باشید.

  •  کاربری سهل و آسان

صندل های چرم به دلیل آنکه وزن پایینی دارند طبیعتاً کاربری آنها را سهل و آسان می کند. شما در هر زمانی می‌توانید با کمترین زحمت این صندل ها را بپوشید و یا آن را از پای خود درآورید. برخی از نمونه های آن دارای بندهای سگک دار محکم هستند که باعث می شود صندل ها کاملاً بر روی پای شما فیت شوند.

  • امکان استفاده در موقعیت های مختلف

امکان دارد این سوال اساسی برای شما به وجود آید که آیا می توان در یک مجلس رسمی از صندل چرم زنانه استفاده کرد. پاسخ مثبت است زیرا این صندل ها دارای طرح های بسیار شیک و زیبا هستند که شما نباید نگران استفاده از آنها در مجالس رسمی و یا مراسم های مختلف باشید. نه تنها باعث آسیب به تیپ ظاهری شما نمی شوند بلکه حتی می تواند زیبایی مدل لباس شما را نیز افزایش دهند.

نحوه نگهداری از صندل چرم زنانه چگونه باید باشد؟

صندل چرم زنانه مانند هر محصول چرمی دیگری نیاز به مراقبت دارد. این صندل ها به همان اندازه که در موقعیت های مختلف برای شما کارایی لازم را دارند می توانند در مواردی دچار آسیب ساختاری نیز شوند. به همین دلیل شما نباید آنها را در تماس فیزیکی با اجسام تیز و برنده قرار دهید. زیرا چرم ها در صورتی که در سطح خود دچار بریدگی شوند، ترمیم و اصلاح آنها بسیار سخت خواهد بود. همچنین برای آنکه لطافت قسمت رویه چرم صندل حفظ شود می توانید به صورت دوره ای و منظم از واکس های چرم طبیعی استفاده کنید. این واکس ها می تواند باعث نرم تر شدن بندهای صندل و یا چرم رویه آن شوند.

images_1662568700.png

مقایسه صندل های چرم طبیعی و مصنوعی

این امکان وجود دارد که صندل ها با استفاده از چرم های مصنوعی و یا پلیمری ساخته شود. اما باید این نکته را در نظر بگیرید که استفاده از چرم های مصنوعی نمی تواند مقاومت و دوام چرم های طبیعی را داشته باشد. همچنین از لحاظ زیبایی نیز صندل های با چرم مصنوعی قابل مقایسه با صندل های چرم طبیعی نیستند. اما بزرگترین تفاوتی که این صندل ها با یکدیگر دارند قیمت تمام شده آنها می باشد. معمولاً صندل های غیر چرمی قیمت پایین تری دارند و شما می توانید با پرداخت هزینه اندک این صندل ها را تهیه کنید. البته موضوع قیمت پایین نمی‌تواند یک برتری نسبت به صندل های با چرم طبیعی باشد. زیرا شما در یک مدت زمانی کوتاه مجدداً باید صندل جدید تهیه کنید زیرا صندل های با چرم مصنوعی به راحتی دچار آسیب و یا پارگی در قسمت رویه خود میشوند. به همین دلیل در ساخت صندل چرم زنانه از با کیفیت ترین چرم طبیعی استفاده می شود.

مشاوره قیمت و خرید انواع صندل چرمی از فروشگاه چرم ارتان

فروشگاه چرم آرتان با توجه به آنکه خود به عنوان تولید کننده فعالیت می کند قطعاً قیمت و هزینه بسیار مقرون به صرفه ای برای محصولات خود در نظر می گیرد تا مشتریان بتوانند با یک مدیریت بودجه ای صحیح به خرید این محصولات بپردازند. در این فروشگاه طیف گسترده ای از انواع محصولات چرمی از جمله کفش چرم، انواع کیف چرم اداری، کمربند چرم، انواع اکسسوری و غیره وجود دارد که هرکدام با بالاترین کیفیت تولید شده‌اند. شما می توانید جهت خرید به وب سایت چرم آرتان مراجعه کنید و به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید. همچنین اگر سوالی در مورد محصولات دارید می توانید با ما در تماس باشید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها