|
کدخبر: 256431

اشناب نمایندگی اصلی گیربکس فلندر و گیبرکس کوپلینگ در ایران

گیربکس را می توان یکی از قطعات ضروری و مهم دانست که وجود آن در خیلی از تجهیزات و لوازم خانگی و صنعتی احساس می شود. در حقیقت این تجهیزات جهت ارائه عملکرد صحیح، نیازمند این قطعه بوده و بدون آن، کارشان لنگ می ماند. خوب است بدانید گیربکس را با نام دیگر مثل جعبه دنده هم می شناسند. اما یکی از بهترین انواع گیربکس که کیفیت و کارایی ممتازی را به خود اختصاص داده و یک محصول نام آشنا برای صنایع به شمار می آید، گیربکس فلندر است. این محصول ساخت کشور آلمان بوده و یک محصول خارجی است. همه ما میدانیم که محصولات کشور آلمان از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و حتی حاضریم چشم بسته آنها را انتخاب کنیم. درست مثل گیربکس فلندر که بدون هیچ تردیدی دست روی آن برای انتخاب می گذاریم.

کار اصلی گیربکس فلندر

وظیفه این قطعه این است که نیرو و توان مکانیکی را به قطعات دیگر انتقال دهد. در حقیقت گیربکس منجر به حرکت بهینه قطعات دیگر شده و نقش سازنده ای را در این میان ایفا می کند. در ادامه باید گفت گیربکس، توان اصلی را از الکتروموتور دریافت کرده و سپس آن را به بخش های دیگر منتقل می کند.

گیربکس فلندر Flender بهترین گیربکس صنعتی

گیربکس فلندر نزد تمامی صنایع شناخته شده است. به طوری که بسیاری از صنعتگران برای خرید گیربکس صنعتی، تنها به سراغ این محصول رفته و آن را بر می گزینند. در ادامه باید بگوییم فلندر یکی از برندهای قدیمی در زمینه تولید قطعات صنعتی از جمله گیربکس بوده و تجربه ای بالغ بر ۸۰ سال در این حوزه دارد. شرکت زیمنس در مالکیت این برند بوده و حالا محصولات فلندر با کیفیت جهانی به تمام نقاط دنیا از جمله کشور ما صادر می شوند.

خرید گیربکس خارجی

مروری بر انواع گیربکس فلندر

گیربکس کوپلینگ که انتخابی مناسب برای همه صنایع می باشد، در برگیرنده مدل های متفاوتی است. در ادامه نگاهی خواهیم داشت بر مدل های مختلف این محصول:

گیربکس خورشیدی

این قطعه از اسامی دیگری مثل گیربکس سیاره ای نیز برخوردار است. از نقاط قوت این محصول که باعث برتری آن شده، گشتاور بالا می باشد. گشتاور آن چیزی در حدود ۱۰ هزار الی ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار نیوتن متر بوده و از این رو عملکرد پر قدرتی دارد. ضمن اینکه این گیربکس حتی در حجم کم هم قادر به انتقال گشتاور بالا خواهد بود. جاگذاری این گیربکس نیز راحت بوده و دردسر خاصی ندارد. راندمان عالی به اضافه ۳۷ سایز متنوع از دیگر ویژگی های مثبت این محصول به شمار می آیند. همچنین گیربکس خورشیدی دارای سه سری مختلف بوده که عبارتند از: گیربکس Flender SIP، گیربکس سری ۲ Planurex، گیربکس سری ۳ Planuurex

گیربکس هلیکال

این محصول در دو شکل کلی یعنی گیربکس دنده مارپیچ و دنده مارپیچ اریب ارائه گشته و مناسب جهت کاربردهای صنعتی است. آپشن هایی مثل بک استاپ در این قطعه وجود داشته و جزو لاینفک آن محسوب می شوند. این گیربکس از انعطاف پذیری زیادی برخوردار بوده و قابلیت نصب و اجرا به صورت عمودی و افقی را نیز دارد. از امتیازات برجسته آن این است که کمتر در معرض خرابی قرار گرفته و محصولی کاملا مطمئن است. امتیازات دیگری مثل سیستم مدولار هم در این قطعه وجود داشته و گشتاور بالا در حدود ۳۳۰۰ الی ۱۴۰۰۰۰۰ نیوتن متر نیز در آن به چشم می خورد.

معرفی تجهیزات دارای این قطعه

در اینجا به ذکر کاربردهای گیربکس فلندر پرداخته و شما را با تجهیزاتی که به این قطعه مجهز گشته اند، آشنا خواهیم کرد. تجهیزات و لوازمی از قبیل جرثقیل، کانوایر، تسمه، تجهیزات فعال در راه آهن، تجهیزات فعال در صنعت چاپ و کاغذ، تجهیزات مربوط به کشتیرانی، برج های خنک کننده، همزن، سنگ شکن، راکتور، توربین و شمار زیادی از محصولات دیگر به این قطعه مجهز گردیده اند.

گیربکس فلندر اصل آلمان

شرکت آشناب، نمایندگی اصلی گیربکس فلندر در ایران

حالا پس از آشنایی کلی با گیربکس فلندر، وقت آن رسیده تا یکی از بهترین مسیرها جهت تهیه این محصول را بشناسید. این مسیر، مراحل خرید گیربکس را برایتان هموار نموده و بهترین نتایج را برای شما سروران گرامی رقم خواهد زد. شرکت اشناب یکی از بزرگترین شرکت های تامین کننده قطعات صنعتی از جمله گیربکس بوده که فعالیت های چشمگیری را از خود به ثبت رسانده است. این شرکت دارای دفاتری مجهز در دو کشور اسلوونی و ترکیه بوده و از این رو قادر به تامین راحت گیربکس فلندر اصل، حتی با وجود شرایط تحریم خواهد بود.

تامین قطعات در سریع ترین زمان ممکن

یکی از خدمات ارزشمند و قابل توجه شرکت آشناب، تامین سریع قطعات می باشد. این شرکت جهت حفظ جایگاه و کسب رضایت مشتریان عزیز اقدام به این کار نموده است. همچنین در تلاش است تا با ارائه خدمات گسترده، موانع مربوط به تامین قطعات خارجی را از سر راه بردارد. حال اگر تصمیم به خرید گیربکس فلندر دارید، با ورود به این مجموعه و ثبت درخواست به صورت آنلاین هم می توانید قطعه اصل و اورجینال را در مدت زمان کوتاه تحویل بگیرید. پس نیاز به حضور شما نیست. در انتها باید گفت قطعات همگی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و نیاز شما به تعویض و تعمیر زودهنگام را قطع می سازند. اکنون اگر تصمیم به ثبت سفارش دارید، می توانید با شماره های درج شده در قسمت زیر ارتباط برقرار فرمایید:

تلفن: ۰۲۱۸۸۳۲۶۳۵۷

فکس: ۰۲۱۸۸۸۲۵۹۴۴

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها