|
کدخبر: 194614

رییس هیات مدیره انجمن صنایع لوازم خانگی ایران:

دولت جدید توجه ویژه‌ای به رشد اقتصادی کشور داشته باشد

دانیالی گفت: تشکل‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد نیز باید ضمن حفظ حقوق خود و مردم، درصدد حل مشکلات موجود برآیند.

علیرضا دانیالی، رییس هیات مدیره انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن صنایع لوازم خانگی ایران که در خانه تشکل‌های اتاق تهران برگزار شد، گفت: با تشکیل کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار لوازم‌خانگی با کمک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این صنعت گام نخست را در جهت دانش‌بنیان شدن و استفاده از تحقیقات آکادمیک در مسیر تعالی و تکاملی برداشت.

علیرضا-دانیالی

وی بیان کرد: یکی از مزیت‌های تشکیل این کانون، برقراری ارتباط صنعت لوازم خانگی با شخصیت‌های دانشگاهی، علمی و پژوهشی است که بازار حلقه نهایی آن بوده و جهانی‌سازی، مدرنیزه‌کردن را در دستور کار خواهد داشت.

دانیالی در ادامه افزود: مواردی مانند شیوع بیماری کرونا، کاهش قدرت خرید مردم و رکود تورمی، اقتصاد کشور را با چالش‌های زیادی روبه‌رو می‌کند.

رییس هیات مدیره انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با اشاره به اینکه دولت سیزدهم باید با توجه به مشکلات موجود، توجه ویژه‌ای به رشد اقتصادی داشته باشد و قدم‌های مثبتی در جهت ارتقا و رفع مشکلات اقتصادی کشور بردارد، افزود: تشکل‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد نیز باید ضمن حفظ حقوق خود و مردم، درصدد حل مشکلات موجود برآیند.

ارسال نظر