|
کدخبر: 252341

بهترین پارچه برای مبل چستر

اصناف بهترین پارچه برای مبل چستر

مبلمان چستر فیلد به پادشاه مبلمان معروف‌اند. این مبلمان با طراحی خاص و منحصر به فردی که دارند هم برای منازل و هم محیط کاری بسیار مناسب هستند و کارایی بالایی دارند. اما صرفا از مدل، اسکلت بندی و رنگ مبلمان، انتخاب نوع پارچه نیز مهم است. اینکه چطور بهترین پارچه برای مبل چستر را انتخاب و خریداری کنیم؛ موضوعی است که این مقاله به آن پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

مبلمان چستر چه خصوصیاتی دارند؟

 این مبلمان خاص و با شکوه به عنوان پادشاه مبل‌ها شناخته می‌شوند. پیشینه تاریخی و اولین طراحی آن به سال 1770برمی‌گردد. در گذشته این مبل‌ها مورد استفاده خانواده اشرافی و افراد خاص بود اما با گذشت زمان، به دلیل ساختار مناسب و شکل و طراحی خاص عموم مردم نیز به آن‌ها علاقه مند شدند. و به تدریج در خانه‌های مردمان عادی نیز وارد شد. دکوراسیون خانه‌ها با مبلمان چستر رنگ و بویی دیگر گرفت. راحتی و کارایی در کنار جذابیت و شیک و اصیل بودن این مبلمان، هر شخص مشکل پسندی را راضی می‌کرد. این مبلمان با طراحی جالب و به روزی که داشتند چشم و قلب افراد را تسخیر می‌کردند. طرفداران مبل چستر روزبه روز بیشتر می‌شدند و بر میزان محبوبیت این مبلمان در سراسر جهان افزوده می‌شد.

مبلمان چستر برای چه سبکی مناسب هستند؟

فرقی نمی‌کند که دکوراسیون کلاسیک داشته باشید یا دکوراسیون مدرن؛ این مبلمان خاص با رعایت هارمونی و هم خوانی هم با مبلمان سبک کلاسیک و هم با مبلمان سبک مدرن ست می‌شوند. احتمالا مبلمان چستر را علاوه بر منازل در محیط های اداری نیز دیده‌اید. این مبلمان شاخصه‌های مخصوصی دارند که با نگاه اول متوجه تمایز آن‌ها  با مدل‌های دیگر خواهید شد .

مبل چستر چیست؟

 این مبلمان در دسته مبلمان راحتی قرار می‌گیرند اما از لحاظ لوکس و لاکچری با مبلمان سبک کلاسیک نیز برابری می‌کنند.  علاوه بر شکوه و زیبایی ‌و رنگ بندی فوق العاده همراه با چرم جذاب, دسته‌های استوانه‌ای بلندتر از پشتی، از شاخصه‌های اصلی وجه تمایز و نشان خاص مبل چستر است. متریال به کاررفته در آن نوع خاصی است که نشیمنگاه آن را بسیار نرم و دلچسب می‌کند. دکمه‌هایی نیز جهت طراحی و محکم کاری درآن‌ها به کار رفته است.

مبل چستر چیست؟

کدام پارچه برای مبل چستر بهتر است؟

انتخاب بهترین نوع پارچه برای مبلمان چستر نیازمند دقت و توجه و حوصله بسیار است، چرا که باید از میان انواع پارچه مبلی بهترین و با کیفیت ترین آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. معمولا پارچه‌های چرم، نانو، مخمل و مسکو است که هریک ویژگی‌های خاصی دارند. انتخاب پارچه مناسب باید بر اساس سبک دکوراسیون، نوع مبلمان و محل استفاده از آن‌ها صورت بگیرد.

مبل چستر چرم

چرم برازنده‌ی مبلمان چستر است. یکی از لوکس ترین و شیک ترین مبلمان در حال حاضر مبل چستر  است. این مبلمان شیک و به روز که همیشه مد هستند و شما می‌توانید با خیال راحت همیشه ازآن‌ها استفاده کنید. با هر سبک دکوراسیونی ست می‌شوند و به راحتی چیدمان خانه‌ی شما را جذاب و چشم نواز می‌کنند.

چطور چرم مرغوب انتخاب کنیم

گران‌ترین و با کیفیت‌ترین نوع چرم در بازار چرم آنلیلین است. این نوع چرم به خصوص و با کیفیت غنی‌ترین و پررنگ‌ترین رنگدانه‌های طبیعی را در خود جای داده است. مبل چرم طی 12 ثانیه با دمای بدن انسان سازگار می‌شود و گرما و لطافتی بی‌نظیر دارد. اگر از گزند اشیای تیز، رطوبت و چنگ زدن و پاره کردن توسط حیوانات خانگی حفظ شود, می‌تواند عمر بیشتری داشته باشد.

 چطور مبل چرم را تمیز کنیم؟

مبل چرم برای تمیزشدن نیاز به شیوه‌های خاص و به غیر مبلمان دیگر دارد. این مبلمان باید ابتدا توسط جارو گردگیری شوند. سپس به وسیله یک پارچه نرم و نم دار لکه‌ گیری شده و فورا خشک شوند. اگر رطوبت باقی بماند پوسته پوسته شده و خیلی زود از بین می‌روند. به وسیله روغن زیتون نیز می‌توان آن‌ها را جلا داد.

پارچه مسکو برای مبل چستر

احتمالا پارچه‌های محکم با رنگ بندی متفاوت و متنوعی را دیده‌اید. آن‌ها طرح ابر و بادی دارند و برای مبلمان چستر فیلد بسیار مناسب هستند. این پارچه‌ها برای لمسه کاری که مشخصه اصلی مبل چستر هستند، کاربرد دارند.

لمسه کاری مبلمان چستر

لمسه کاری یکی از جذاب ترین و سخت ترین تکنیکی است که تماما با دست بر روی مبلمان چستر انجام می‌گیرد و آن‌ها را بسیار شیک و محکم می‌کند. این تکنیک قاعده و اصول خاصی دارد که با دست تولید کنندگان مبلمان بر روی پارچه و تمام قطعات این مبلمان به کار می‌رود.

پارچه کتان برای مبل چستر

همانطور که می‌دانید کتان از گیاهان ساخته می‌شود و هم برای سبک کلاسیک و هم مدرن مناسب است پارچه های کتان با نام‌های مختلفی در بازار وجود دارند که پیش از سایر پارچه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. کتان در مقابل آلودگی مقاومت خوبی دارد و از انواع مختلف آن می‌توان برای مبلمان راحتی،  مبل چستر و ال استفاده کرد.

چطور پارچه‌ی خوب را تشخیص دهیم؟

برای انتخاب پارچه باید مکان مورد نظر خود را در نظر بگیرید. اگر برای مبلمان راحتی و ال و چستر پارچه می‌خرید؛ این پارچه باید مقاومت زیادی در برابر نشست و برخاست، ساییدگی، لکه و آب  داشته باشد. اگر برای مبلمان سلطنتی است باید علاوه بر گزینه های بالا طرح و رنگ خاصی داشته و هارمونی کلی با فضای خانه نشان دهد.

پارچه‌های طبیعی بهتر اند یا مصنوعی

 پارچه های طبیعی خیلی زود چروک می‌شوند یا در مقابل نور آفتاب شکل اولیه خود را از دست داده و کم‌کم کدر می‌شوند. اما پارچه‌هایی که مواد  مصنوعی نظیر پلی استر، اکریلیک و نایلون ترکیب شده‌اند؛ دچار چین و چروک نمی‌شوند و در مقابل نور آفتاب نیز مقاومت خوبی دارد.

پارچه‌های طبیعی بهتر اند یا مصنوعی

جدید ترین پارچه‌های مبلمان چستر

از جدیدترین نوع پارچه‌هایی که برای مبلمان چستر مناسب هستند؛ می‌توان پارچه نانو را نام برد. اگر در هنگام خرید با پارچه های نانو مواجه شدید معمولا کیفیت و قیمت بالاتری نسبت به پارچه‌های دیگر دارند.  پارچه نانو در مقابل حرارت نور خورشید و لکه‌ها مقاوم است و می‌توان  با یک دستمال نم دار نیز لکه‌های ایجاد شده بر روی آن‌ها را تمیز کرد.

مزیت خرید اینترنتی مبل چستر چیست؟

در خرید اینترنتی شما با مدل‌های فراوان،در طرح،رنگ،نقش،سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در گالری ‌های مبلمان و فروشگاه‌هایی که صنایع چوبی را عرضه می‌کنند، امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست.اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبربه شما این امکان را می‌دهد که در دسته‌ بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی مبل چستر است.

نتیجه گیری

در این مقاله چگونگی انتخاب بهترین پارچه برای مبل چستر را شرح دادیم. این نوع خاص مبلمان هم برای منزل و هم برای اداره و محیط کاری مناسب هستند و کارایی دارند. علاوه بر رنگ‌بندی و طرح و نقش جنس پارچه در این مبلمان بسیار اهمیت دارد. از انواع پارچه‌های مبلی که برای چسترفیلد استفاده می‌شود، می‌توان به پارچه‌های چرم، نانو، مخمل و مسکو اشاره کرد. که هرکدام ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی دارند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها