|
کدخبر: 242180

با تخت سنتی قالیکده البرز به تخت شاهانه بنشنید!

احتمالا شما هم در گوشه کار فضای خانه ی خود جایی دنج برای قرار دادن تخت سنتی چوبی و نشستن بر روی آن دارید که می تواند بعد از یک کار طولانی در روز بهترین آرامش برای استراحت بدن شما باشد. همانطور که می دانید هنر معماری ایرانی از گذشته تا به حال زبان زد جهانیان است. قطعاً یکی از لوازم مهم در دکوراسیون سنتی استفاده از تخت سنتی قالیکده البرز در طرح های مختلف است. به گزارش قالیکده البرز در خانه هایی که از دکوراسیون و طرح سنتی بهره گرفته شده است برای این که در کنار وسایل دیگر خانه بیشتر دیزاین سنتی به چشم بخورد بهتر است از تخت های سنتی چوبی استفاده شود. در کنار تخت های سنتی چوبی استفاده از پشتی های سنتی ترمه با تنوع رنگ بندی می تواند یک فضای سنتی شیک و جذابی را در فضای خانه شما ایجاد کند.

تخت سنتی قالیکده البرز

بهترین تخت سنتی چوبی در ابعاد مختلف:

با استناد به گزارش فروشگاه قالیکده البرز خیلی از مشتریان برای ایجاد یک فضای سنتی در باغ و حیاط خانه های خود از تخت های سنتی چوبی با طرح های مختلف از جمله تخت سنتی شاه نشین، تخت سنتی قاجار و غیره استفاده می کنند. به گزارش فروشگاه قالیکده البرز یکی از روش های جذب مشتریان در کاروانسراهای سنتی و رستوران های سنتی استفاده از تخت های سنتی چوبی با کیفیت و درجه یک است. برای خرید تخت سنتی چوبی باید به نکات مهمی توجه کرد از جمله رنگ و جنس چوب. تخت های سنتی چوبی قالیکده البرز بهترین گزینه برای خرید این نوع از تخت ها است که در طرح های مختلف و با جنس چوب روس ساخته می‌شوند. اندازه تخت های سنتی چوب مختلف است به عنوان مثال تخت سنتی چوبی طرح قاجار موجود در فروشگاه قالیکده البرز شامل ابعاد زیر است:

200*90

200*1.20

1.60*80

البته قیمت این نوع تخت سنتی در ابعاد مختلف متفاوت است. به گزارش کارشناسان فروش قالیکده البرز، پر فروش ترین تخت های سنتی چوبی در ابعاد 200*90 و 200*1.20 بوده است. شما هم می توانید بر اساس اندازه فضای محیط خانه، باغ و یا رستوران خود تخت سنتی چوبی مورد نظر را در وب سایت فروشگاه قالیکده البرز انتخاب نمایید. حتی در کنار این موارد کارشناسان فروشگاه قالیکده البرز گزارش داده اند که بیشتر خریداران تخت های سنتی چوبی برای چیدمان منزل عروس و جهیزیه عروس بوده است. از این نظر که تخت های سنتی چوبی می تواند هدیه ای ارزشمند نیز باشد.

مزایای تخت سنتی:

به گزارش فروشگاه قالیکده البرز یکی از مزایای تخت های سنتی چوبی موجود در این فروشگاه عایق بودن تخت های سنتی در برابر نفوذ آب است. تخت های سنتی به دلیل اینکه عموماً در فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرند و به طور مداوم در معرض آب قرار دارند، حتماً باید به خوبی عایق بندی شوند. مهمترین مشکلی که برای چوب به وجود می آید نفوذ آب و تغییر شکل دادن چوب می‌باشد که باعث کاهش کارایی و کیفیت محصول می شود. نفوذ آب باعث خم شدن و ایجاد ترک هایی بر روی سطح چوب میشود و به مرور زمان باعث کاهش عمر مفید محصول و همچنین پوسیدگی آن می شود. تخت های سنتی که در فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرند توسط مواد مختلفی در برابر نفوذ آب مقاوم می شوند که باعث می شود بتوانید برای سالهای طولانی از آنها استفاده کنید.

به طور کلی تخت های سنتی و محصولات چوبی نیاز به نگهداری بیشتری دارند و در صورت نگهداری مناسب و با دقت می توانند برای سال های طولانی مورد استفاده قرار گیرند.

تخت چوی سنتی چیزی که همیشه مد خواهد ماند:

درست است که با ورود انواع مختلفی از سبک‌های دکوراسیون داخلی مانند مدرن، کلاسیک، فانتزی و بسیاری از این نوع متدها به صنعت دکوراسیون‌های منازل و کسب و کارها تغییرات شگرفی در زمینه‌ی چیدمان این نوع مکان‌ها مشاهده می‌کنیم، اما هنوز هم بسیاری از افراد علاقه‌ی خاصی به حضور آیتم‌های دکوراسیون‌های کلاسیک و سنتی قدیمی مانند سماورهای ذغالی، اشیاء مسی و از همه مهم‌تر فرش و تخت چوبی سنتی در خانه‌های خود دارند.

اگر شما نیز طرفدار سفت و سخت دکوراسیون سنتی هستید بهتر است استفاده از این تخت‌ها با فرش و پشتی‌های دستباف را فراموش نکنید. چراکه این نوع تخت‌ها هیچ گاه کهنه نخواهند شد و همیشه جایی برای استفاده آن در خانه وجود خواهد داشت.

انواع تخت های سنتی قالیکده البرز:

تخت سنتی شاه نشین:

تخت سنتی شاه نشین

نام طرح: تخت سنتی

کلکسیون: سرویس چوب

رنگ چوب: قهوه ای

ضمانت: گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

هزینه ارسال: رایگان (توسط معتبر ترین باربری)

جنس چوب: چوب روس

ظرفیت: 3 نفره

تخت سنتی قاجار:

تخت سنتی قاجار

نام طرح: تخت سنتی قاجار

کلکسیون: سرویس چوب

رنگ چوب: قهوه ای

ضمانت: گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

هزینه ارسال: رایگان (توسط معتبر ترین باربری)

جنس چوب: چوب روس

ظرفیت: 3 نفره

تخت سنتی اصفهان:

تخت سنتی اصفهان

نام طرح: تخت گره چین اصفهان

کلکسیون: سرویس چوب

رنگ چوب: قهوه ای

ضمانت: گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

هزینه ارسال: رایگان (توسط معتبر ترین باربری)

جنس چوب: چوب روس

ظرفیت: 3 نفره

قیمت تخت های سنتی:

در این قسمت با استناد به گزارش کارشناسان فروش قالیکده البرز، تخت های سنتی در ابعاد و طرح های مختلف به قیمت زیر فروخته می شوند.

تخت سنتی (طرح و اندازه)

قیمت

تخت سنتی شاه نشین (100*200)

3.300.000

تخت سنتی قاجار (90*200)

3.000.000

تخت سنتی قاجار (100*200)

3.100.000

تخت سنتی قاجار (200*1.20)

3.590.000

تخت سنتی قاجار (1.60*80)

2.750.000

تخت سنتی طرح گره چین اصفهان (200*90)

2.500.000

تخت سنتی طرح گره چین اصفهان (200*100)

2.600.000

تخت سنتی طرح گره چین اصفهان (1.20*200)

2.900.000

تخت سنتی طرح گره چین اصفهان (80*1.60)

2.250.000

 

جمع بندی:

امروزه تخت های سنتی چوبی که به شکل مدرن و انواع طرح ها ساخته می شوند، می توانند در خانه شما فضای آرامش بخشی را به وجود آورند. اگر شما هم به دنبال تخت های سنتی چوبی و با تنوع بیشتر هستید می توانید در فروشگاه قالیکده البرز به راحتی تخت سنتی مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب پیدا کنید، همچنین به گزارش فروشگاه قالیکده البرز ارسال تخت های سنتی به تمام نقاط کشور امکان پذیر بوده و به صورت رایگان است.

منبع: قالیکده البرز

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها