|
کدخبر: 219797

خرید بذر صیفی جات گلخانه‌ای از سایت اطلسی ها

اصناف خرید بذر صیفی جات گلخانه‌ای از سایت اطلسی ها

خرید بذر صیفی جات گلخانه‌ای برای برخی افراد بسیار حائز اهمیت است چراکه خصوصیات مثبت این بذرها باعث می‌شود به خوبی در فضای بسته خانه و گلخانه رشد کنند. البته این به شرطی است که شرایط ایده آلی برای این بذرها فراهم شود. بذرهای گلخانه‌ای عمدتاً از انواع هیبرید هستند. هیبرید به این معنا که حاصل از ترکیب بهترین انواع آن نوع صیفی یا سبزی با یکدیگر هستند و خصوصیات خوب والدین خود را به ارث بردند. به همین ترتیب گیاه حاصل از این بذرها عموماً مقاوم‌تر است و کمتر دچار بیماری خواهد شد. این بذرها باروری بهتری نیز دارند و معمولاً محصول بیشتری تولید می‌کنند. سازگاری گیاهان حاصل از این بذرها با محیط بیشتر است و درنتیجه سریع‌تر رشد می‌کنند و محصول تولید خواهند کرد. امروزه علاوه بر صیفی جات بذر سبزیجات نیز بصورت گلخانه‌ای تولید و مصرف می‌شود و می‌توان در فصول سرد بذر سبزیجاتی مثل بذر تره، بذر ریحان، بذر جعفری، بذر گشنیز و بسیاری دیگر از این سبزیجات را در گلخانه‌ها کاشت.

 نکته مثبت دیگر نیز امکان کاشت این بذرها هم در محیط بسته گلخانه و هم در فضای باز است. در گلخانه در کل طی سال و در فضای باز طی فصول گرمتر می‌توان اقدام به کشت بذر صیفی جات و سبزیجات گلخانه‌ای کرد. در رابطه با کاشت این بذرها تفاوت چندانی با کاشت سایر بذرها ندارند و اگر از انواع مرغوب تهیه شوند می‌توانند ثمر خوبی بدهند. بیشتر گلخانه داران ترجیح می‌دهند از بذرهای گلخانه‌ای یا هیبرید استفاده کنند چون باعث می‌شود هزینه تمام شده تولید محصول برای آنها کاهش چشمگیری پیدا کند. بعلاوه بذرهای گلخانه‌ای محصولات یک اندازه و یک رنگی تولید می‌کنند بنابراین بازارپسندی بالایی دارند و اغلب محصولات گلخانه‌ای قیمت‌های بیشتری در بازار خواهد داشت که این به نفع گلخانه داران نیز می‌باشد. امروزه 80 درصد بذر صیفی جات امکان کاشت در گلخانه را دارند و بعد از بررسی‌ها و مطالعات منطقه کاش می‌توان رقم و نوع بذر مناسب را شناسایی و تهیه کرد.

خرید آنلاین بذر صیفی جات گلخانه‌ای

برای خرید هر نوع بذر چه انواع معمولی، چه گلخانه‌ای و اصلاح شده می‌توان هم بصورت خرید حضوری و هم بصورت خرید آنلاین اقدام کرد. با توجه به عدم امکان دسترسی همه افراد به فروشگاه‌های فروش ادوات کشاورزی و بذر در هر شهری بهترین گزینه خرید اینترنتی بذر است. اغلب افراد ترجیح می‌دهند در خانه بنشینند و بجای رفت و آمد زیاد در راه و ماندن در ترافیک با صرف چند دقیقه و ثبت آنلاین بذر مورد نظر را سفارش داده و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرند. فروشگاه‌های مختلفی بصورت اینترنتی مشغول فروش بذر هستند که یکی از آنها فروشگاه اینترنتی اطلسی ها می‌باشد. در این فروشگاه‌ها تنوع خوبی از بذر صیفی جات و بذر صیفی جات را مشاهده می‌کنید و در صورت نیاز می‌توانید از این بذرها دیدن و خرید کنید. بذرهای موجود قوه نامیه بسیار خوبی دارند و مناسب برای انواع کشت‌ها می‌باشند.

برای خرید بذر صیفی جات گلخانه‌ای از طریق آدرس سایت https://www.atlasiha.com/product-category/seed/seed-of-cucurbits اقدام کنید. در فروشگاه اینترنتی اطلسی ها علاوه بر بذر صیفی جات مرغوب می‌توانید بذر انواع سبزیجات مثل بذر ریحان، بذر انواع کلم، بذر انواع کاهو، بذر گشنیز، بذر تره، بذر ترب، تربچه، بذر شاهی و ... را نیز مشاهده کنید. تمامی این بذرها از برندهای معتبر تهیه شده‌اند و از کیفیت خوبی برخوردارند. به یاد داشته باشید هر بذری می‌بایست بسته بندی مناسبی داشته باشد تا هم در ارسال به مشکلی برنخورد و هم نسبت به تنش‌های محیطی مقاوم باشد و آسیب نبیند. تمامی بذرهای موجود در فروشگاه اطلسی ها در بسته بندی‌های مناسب قرار دارند و نفوذناپذیر هستند و در رطوبت نیز خراب نمی‌شود. اغلب این بذرها مدت زیادی از بذرگیری آنها نگذشته و بنابراین قوه جوانه زنی آنها هنوز درصد بالایی را به خود اختصاص داده است و به خوبی سبز می‌کنند.

خرید آنلاین بذر صیفی جات گلخانه‌ای

مراحل خرید اینترنتی بذر انواع گیاهان

هر فروشگاهی مراحل مختلفی را برای نمایش محصولات و ثبت سفارش در نظر گرفته است. اولین نکته در خرید اینترنتی توجه به حیطه کاری فروشنده است مثلاً اگر قصد خرید بذر صیفی جات و سبزیجات را دارید باید از سایتی که در زمینه گل و گیاه یا ادوات کشاورزی است خرید کنید نه سایتی که هر چیزی برای فروش دارد و تخصصی نیست. پس از انتخاب فروشگاه مناسب مطالعه توضیحات هر محصول کمک می‌کند تا انتخاب درست‌تری داشته باشیم؛ که برای بذر به نحوه کاشت و نیازها و خواص آنها اشاره شده است. پس از انتخاب محصول می‌توانید آن را به سبد خرید اضافه و باقی مراحل را انجام دهید. به یاد داشته باشید می‌توانید قبل از انتخاب و ثبت با مشاوران سایت در ارتباط باشید و سؤالات خود را مطرح کنید. در فروشگاه اینترنتی اطلسی ها نیز می‌توانید از مسیرهای مختلف سؤالات خود را مطرح و بعد اقدام به خرید کنید. در این فروشگاه انواع بذر صیفی جات گلخانه‌ای و غیر گلخانه‌ای، بذر سبزیجات، بذر گیاهان دارویی و بذر گیاهان زینتی نیز به فروش می‌رسد. پس در خرید خود می‌توانید تنوع زیادی از محصولات را با حداقل قیمت سفارش داده و از کاشت و پرورش صیفی جات و سبزیجات خانگی خود لذت ببرید. در صورت تمایل می‌توانید برای خرید بذر صیفی جات گلخانه‌ای از طریق آدرس سایت https://www.atlasiha.com/product-category/seed/seed-of-cucurbits اقدام کنید و نه تنها از بذر صیفی جات بلکه از سایر بذرها هم دیدن فرمایید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها