|
کدخبر: 219076

­بررسی کامل و معرفی انواع مدل های صندلی اداری مورد استفاده

اصناف ­بررسی کامل و معرفی انواع مدل های صندلی اداری مورد استفاده

در این مقاله سعی شده تا به معرفی انواع مدل های صندلی اداری جدید بپردازیم. استفاده از صندلی های اداری یکی از ارکان اصلی تجهیزات اداری به شمار می آید. خرید صندلی اداری احتیاج به آگاهی قبلی دارد. با وجود مدل های مختلف موجود در بازار با داشتن اطلاعات صحیح از انواع مدل های صندلی اداری می توانید خریدی به صرفه و اقتصادی از تجهیزات اداری داشته باشید.

صندلی های مناسب برای محیط های کاری باید در زمان استفاده سبب آسیب به بدن کارمندان و یا ایجاد خستگی نشوند. همچنین دارای کیفیت مرغوب برای استفاده های بلند مدت باشند. صندلی های اداری شامل صندلی مدیریتی، صندلی کامپیوتر، صندلی گیمینگ، صندلی مش و صندلی اجرایی می شوند که در ادامه بیشتر به معرفی این محصولات می پردازیم.

صندلی مدیریتی

صندلی های مدیریتی نسبت به سایر صندلی های اداری بزرگتر و با پشتی بلندتری طراحی می شوند، فضای بیشتری اشغال می کنند و اندازه و استاندارد خاصی ندارند. این نوع از صندلی ها بسیار راحت بوده و برای استفاده طولانی مدت مناسب هستند.

صندلی مدیریتی از جنس مرغوب تر و معمولا از چرم های طبیعی و یا مصنوعی ساخته می شود. قابلیت ارتجاعی پشتی صندلی مدیریتی نسبت به صندلی کارمندی بیشتر بوده و جنس و ظاهر زیباتری نسبت به سایر محصولات دارند.

صندلی

صندلی کامپیوتر

این نوع از صندلی اداری به راحتی با میز کار ست میشوند و از لحاظ ارگونومیک دارای چند تنظیم متفاوت می باشند. بدنه و نوع طراحی صندلی کامپیوتر برای استفاده طولانی مدت طراحی شده و با استفاده از طراحی های روز توانسته طرفداران زیادی پیدا نماید.

پشتی، نشیمنگاه و ارتفاع در صندلی کامپیوتر قابل تنظیم می باشد تا به خوبی از بدن افراد مراقبت نماید. به وجود اوردن ایمنی کامل برای فرد استفاده کننده، از خصوصیات اصلی صندلی اداری می باشد. استفاده از چرخ برای حرکت، استفاده از صندلی کامپیوتر را بسیار آسان نموده است.

صندلی ۲۴ ساعته

در معرفی انواع مدل های صندلی اداری می توان به صندلی هایی اشاره کرد که کاربران به صورت ۲۴ ساعته از آن استفاده می کنند. صندلی های ۲۴ ساعته در مراکز تماس شرکت ها، بیمارستان و مراکز پاسخگویی فوریت های پزشکی استفاده میشوند. به دلیل استفاده طولانی مدت از این مدل صندلی اداری، داری فوم های نرم در قسمت نشیمنگاه بوده و نسبت به سایر صندلی های اداری کیفیت بهتری دارند. وجود پشتی و نشیمنگاه های ساخته شده از متریال های ضخیم برای استفاده در بلند مدت طراحی شده است. صندلی ۲۴ ساعته به صورت ارگونومیک طراحی و از انواع صندلی اداری جدید به شمار می آید.

صندلی اداری ارگونومیک

این نوع از صندلی، تجربه راحتی نشستن بر روی مبل را برای شما ایجاد میکنند. صندلی اداری ارگونومیک برای افرادی که دچار درد کمر و ستون فقرات هستند انتخابی هوشمندانه به شمار می آید. این نوع از صندلی با طراحی خاص، حمایت کامل از ستون فقرات را انجام میدهند.

صندلی های ارگونومیک که از انواع مدل های صندلی اداری جدید به حساب می آیند برای نشستن های طولانی بهترین انتخاب خواهند بود.

از مزایای صندلی اداری ارگونومیک می توان به قابل تنظیم بودن ارتفاع صندلی، پشتی و نشیمنگاه، زاویه دار بودن محل قرار گیری ستون فقرات و چرخ اشاره نمود. عمق مناسب در صندلی اداری ارگونومیک، قرار گیری مناسب زانو و لگن در این مدل، حس خوبی به فرد میدهد. صندلی های اداری معمولا برای شرکت ها و اداره جات مورد استفاده هستند. قیمت صندلی اداری ارگونومیک بسته به نوع و قابلیت های آن متفاوت می باشد.

صندلی اجرایی

این نوع از صندلی اداری برای استفاده طولانی مدت مناسب بوده و دارای روکش های زیبا و چشم گیری می باشند. اگر مدیر یک شرکت یا موسسه هستید، استفاده از این صندلی ها برای شما پیشنهاد می شود. صندلی اجرایی دارای تنظیماتی برای تغییر ارتفاع و درجه تکیه گاه می باشند تا در زمان استفاده احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

صندلی مش

طراحی صندلی مش به گونه ای می باشد که در هنگام استفاده هوا به خوبی داخل فوم ها جریان داشته از تعریق جلوگیری میکند.

صندلی-کامپیوتر

صندلی گیمینگ

این نوع از صندلی اداری برای بازی های کامپیوتری طراحی و ساخته شده اند. صندلی گیمینگ از انواع صندلی اداری بوده که طراحی شبیه به صندلی ماشین دارد. پشتی در این نوع از صندلی بلندتر بوده که به زیبایی آن می افزاید. با گسترش بازی های کامپیوتری صندلی های گیمینگ طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

نکاتی برای خرید انواع مدل های صندلی اداری جدید

در زمان خرید صندلی اداری با توجه به معرفی انواع مدل های صندلی اداری که گفته شد باید نوع و مکان استفاده از صندلی را مشخص نمایید. برای کوچکتر شدن دایره انتخاب صندلی اداری ابتدا مشخص کنید که کاربری صندلی برای چه مکان و فعالیتی می باشد. در مرحله بعدی می توانید با توجه به بودجه در نظر گرفته شده قیمت انواع مدل های صندلی اداری را بررسی کرده و اقدام به خرید نمایید.

اگر برای زمان طولانی بر روی صندلی اداری مینشینید، پیشنهاد می شود از صندلی اداری ارگونومیک استفاده نمایید تا از آسیب های وارده به بدن جلوگیری گردد.

از فروشگاه های معتبر که محصولات را با گارانتی یا خدمات پس از فروش ارائه میدهند خرید نمایید. با توجه به نیاز خود و نکاتی که گفته شد اقدام به خرید از انواع مدل های صندلی اداری جدید نمایید. صندلی اداری مناسب صندلی است که نیاز شما را بر طرف نماید. در انتها باید گفت که از صندلی اداری با آپشن های مختلف تهیه نمایید تا در صورت نیاز بتوانید تنظیمات لازم متناسب با فرم بدن خود را به صندلی اداری اعمال نمایید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها