|
کدخبر: 206574

بهترین فرش ماشینی کاشان

امروزه انواع فرش های ماشینی در طرح و رنگ متنوع بسیاری دارند. در بافت فرش های خوب و باکیفیت از الیاف درجه یک، دستگاه های پیشرفته و طرح های اصیل و زیبا استفاده می شود. یکی از فرش هایی که بسیار شناخته شده و پر طرفدار می باشد، فرش کاشان می باشد. در این مقاله قصد داریم عوامل تاثیرگذار در انتخاب بهترین فرش کاشان را برای شما بیان کنیم. اگر قصد خرید فرش کاشان را دارید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

فرش کاشان

شهر کاشان ازجمله شرهای شناخته شده تولید کنند فرش در خاور میانه و جهان می باشد. فرش های تولید کاشان از بهترین متریال و مدرن ترین دستگاه ها برای بافت فرش استفاده می کنند. طرح و نقشه فرش های کاشان توسط بهترین طراحان و با توجه به طرح های جدید و روز ترسیم می شود. فرش های کاشان تنوع زیادی در طرح و رنگ داشته و در مدل های ساده و پر نقش و نگار، مدرن و سنتی بافته می شود.

ویژگی های بهترین فرش کاشان

بهترین فرش ماشینی کاشان

در زمان خرید فرش خوب باید به معیار های زیادی دقت کنید تا از خرید خود رضایت کامل را داشته باشید. در ادامه در مورد ویژگی های بهترین فرش کاشان توضیح خواهیم داد:

شانه و تراکم در فرش کاشان

شانه فرش تعداد ریشه در یک متر عرض فرش ماشینی است. تراکم فرش به فشردگی الیاف فرش مرتبط است. بنابراین تراکم بالا سبب دوام و استحکام آن خواهد شد.

شانه و تراکم از جمله ویژگی هایی هستند که در کیفیت فرش کاشان تاثیر زیادی می گذارند. حتما می دانید که با افزایش تعداد شانه و تراکم در فرش، کیفیت بافت آن نیز افزایش پیدا می کند و در نتیجه استحکام گره های تار و پود محکم تر خواهد شد. همچنین بر زیبایی و ظرافت طرح و نقوش فرش نیز افزوده می شود و فرش ریز بافت تر می شود.

 

جنس الیاف و نخ در فرش ماشینی کاشان

در بافت فرش های کاشان از الیاف درجه یک و ۱۰۰ ٪ اکریلیک هیت ست شده مورد استفاده می باشد. نخ اکریلیک به دلیل مرغوبیت بالایی که دارد، خصوصیات ویژه ای چون بدون پرزدهی، ضد حساسیت و آلرژی را دارا می باشد. از دیگر ویژگی های فرش کاشان اکریلیک هیت ست شده می توان به دوام و عمر بالا، مقاومت زیاد در برابر گرما و حرارت و شستشو اشاره نمود. بهترین فرش ماشینی کاشان با نخ آکریلیک هیت ست بافته می شود و عمر و ماندگاری بالایی دارد.

ابعاد در فرش ماشینی خوب

از دیگر ویژگی های خوب فرش های کاشان، وجود ابعاد استاندارد می باشد. چون فرش های کاشان در ابعاد مختلف بافته می شوند، افراد می توانند با توجه به اندازه فضای مکان مورد نظر، فرش مورد نظر خود را خریداری کنند. از رایج ترین ابعاد فرش های موجود در بازار، فرش ۶ متری، فرش ۹ متری و فرش ۱۲ متری قابل ذکر است.

بافت فرش کاشان با دستگاه های پیشرفته

از جمله دستگاه های مورد استفاده در بافت فرش کاشان می توان به دستگاه های جدید HCPX , HCI اشاره نمود. ماشین های بافندگی جدید می توانند فرش ها ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ را نیز ببافند. فرش های بافته شده با این دستگاه ها، کیفیت فوق العاده ای دارند.

بهترین برند فرش کاشان

انتخاب یک کارخانه خوب، خیال مشتری را از انتخاب محصول با کیفیت راحت می کند. کارخانه های گوناگونی در زمینه تولید انواع فرش ماشینی فعالیت دارند. کارخانه فرش کاشان یکی از تولیدکنندگان فرش کاشان با کیفیت و ارزان قیمت می باشد. این تولیدی فرش های ماشینی، یکی از معتبر ترین برندهای فرش های باکیفیت به حساب می آید. بنابراین اگر قصد خرید بهترین فرش های کاشان با قیمت مناسب را دارید، ما فرش ستاره کوروش بهترین برند فرش ماشینی را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

انواع فرش کاشان

فرش ماشینی ۷۰۰ شانه کاشان

فرش ۷۰۰ شانه کاشان دارای طرح و رنگ متنوعی است، به همین علت همیشه مورد استقبال مردم قرار گرفته است. از نظر قیمت نیز فرش های ۷۰۰ شانه، قیمت مناسب تری در مقایسه با دیگر انواع فرش دارد و نسبت به دیگر فرش ها ارزان تر می باشد. برای مثال قیمت فرش ۹ متری ۷۰۰ شانه نزدیک به ۲۰% پایین تر از قیمت فرش ۹ متری ۱۲۰۰ شانه میباشد.

 

فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه کاشان

فرش 1200 شانه از جمله زیباترین و ظریف ترین فرش های کاشان هستند. فرش ماشینی کاشان ۱۲۰۰ شانه، فشردگی بیشتر، مقاومت و عمر بالایی دارند و به فرش های دستبافت گونه شهرت دارند. فرش های ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ در بین فرش های لوکس و بسیار ظریف قرار می گیرند. این فرش های ماشینی با ۸ رنگ  تا ۱۰ رنگ و با استفاده از متریال درجه یک بافته می شوند.

در بافت تار و پود این نوع فرش ها از نخ پنبه اصل استفاده شده است. فرش های ۱۲۰۰ شانه گل برجسته از بهترین انواع فرش ماشینی کاشان است که بسیار زیبا و ظریف می باشد.

فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه کاشان

از جدیدترین فرش های موجود در بازار فرش های ۱۵۰۰ شانه می باشند که از نظر زیبایی و ظرافت شباهت زیادی به فرش و تابلو فرش های نفیس ابریشمی دارند. تراکم فرش ۱۵۰۰ شانه در حدود ۴۵۰۰ می باشد که باعث نرمی و لطافت آن شده است.

به دلیل تراکم بسیار بالا این نوع فرش کاشان، طرح و نقوش فرش در هم پیچیده می شود. ارتفاع نخ خاب کوتاه آن نیز طرح فرش را زیباتر جلوه می کند.

فرش کاشان ارزان قیمت از کجا بخریم؟

فروشگاه فرش کوروش با حذف واسطه های فروش، دلالان و هزینه های جانبی اضافی، فرش تولید خود را با پایین ترین قیمت به مشتریان عرضه می نماید. انواع فرش ماشینی کاشان این مجموعه به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه به دست مشتری می رسد. قیمت انواع فرش های ماشینی در فرش کوروش بین ۲۰ تا ۳۰ ٪ ارزانتر از بازار فرش تهران می باشد.

 

خرید حضوری و آنلاین فرش کاشان

نحوه خرید بهترین فرش کاشان با قیمت ارزان از مجموعه فرش کوروش هم دو صورت خرید حضوری و خرید غیر حضوری ممکن می باشد. برای خرید حضوری می توانید به نمایشگاه واقع در شهر های کاشان و تهران مراجعه نمایید. با بررسی انواع فرش کاشان، فرش مورد نظر خود را انتخاب و با قیمت پایین تر از بازار فرش خریداری نمایید. به صورتی که با تفاوت قیمتی ۲۰% فرش مورد نظر را خرید کنید برای مثال قیمت فرش ماشینی 9 متری با تفاوت قیمتی ۲۰% در کارخانه عرضه میشود

خرید غیر حضوری (آنلاین) نیز برای افراد ساکن در دیگر شهر ها فعال می باشد. شما با مراجعه به سایت www.bfarsh.com می توانید، در زمان و هزینه های اضافی صرفه جویی نموده، و فرش مورد نظر خود را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

فرش کوروش راوند

 

فرش کوروش

اگر قصد خرید بهترین فرش های کاشان باکیفیت بالا و قیمت ارزان را دارید، ما یکی فروشگاه و کارخانه فرش کاشان کوروش را به شما معرفی می کنیم. کارخانه فرش کاشان از تولید کنندگان انواع فرش ماشینی اکریلیک با کیفیت بالا می باشد و تولیدات خود را با نرخ کارخانه به خریداران محترم عرضه می کند. تمام محصولات این مجموعه درجه یک بوده و دارای ضمانت نامه ۵ ساله و گارانتی فروش به مشتریان سرتاسر کشور می باشد.

 

نویسنده: رپورتاژ
  • فرهادی ارسالی در

    سلام ممنون از اطلاع رسانی شما
    الب ته فرش کاشان همیشه از بهترین فرش های ایر ان و حتی جهان بوده این افتخار ایران است که با هنر در سطح جهان شناخته بشه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها