|
کدخبر: 193026

چه خبر از قیمت‌ها در بازار موبایل؟ + آخرین نرخ ‌ها

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، هوآوی و شیائومی در بازار امروز دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.

اصناف چه خبر از قیمت‌ها در بازار موبایل؟ + آخرین نرخ ‌ها

قیمت موبایل در جدول‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

در حالی که سری جدید آیفون‌ها از دید کلاسیک یک مدل S به حساب می‌آید، اپل آنها را تحت سری آیفون ۱۳ روانه بازار می‌کند. این محصولات از ابعاد نمایشگر یکسان با نسل قبل بهره می‌برند، اما در بالای آنها ناچ کوچکتری قرار می‌گیرد.

اپل گوشی‌های سری آیفون ۱۳ را به دوربین‌های قدرتمندتر و حالت‌های ویدیویی جدید مانند پرتره مجهز می‌کند. این محصولات به چیپ A۱۵ Bionic مجهز می‌شوند و مدل‌های پرو با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی از راه می‌رسند.

طبق گزارش امروز، آیپد مینی ۶ با حاشیه‌های باریک اطراف نمایشگر و طراحی کاملا جدید، به محصول موردعلاقه طرفداران اپل تبدیل می‌شود. انتظار می‌رود این محصول به چیپ A۱۵ Bionic، پورت USB-C و کانکتور هوشمند مغناطیسی مشابه آیپد ایر و آیپد پرو مجهز شود.

در حالی که انتظار نمی‌رود مک‌بوک پرو در مراسم معرفی محصولات بالا در سپتامبر (شهریور-مهر) حضور داشته باشد، نسل جدید این لپ‌تاپ با چیپ M۱X در زمان عرضه نسل کنونی مک‌بوک پرو روانه بازار می‌شود. بنابراین باید منتظر عرضه مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی در ماه نوامبر (آبان-آذر) باشیم.

مک‌بوک پرو جدید در مقایسه با نسل گذشته‌اش تغییرات قابل توجهی را تجربه می‌کند. از پردازنده سریع‌تر گرفته تا نمایشگر Mini-LED، لپ‌تاپ‌های جدید کوپرتینویی‌ها می‌خواهند فروش بالایی در بازار داشته باشند.

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

قیمت-موبایل-سامسونگ

قیمت گوشی‌های شرکت هوآوی

قیمت-موبایل-هوآوی

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

قیمت-موبایل-اپل

 

قیمت گوشی‌های شرکت شیائومی

قیمت-موبایل-شیائومی

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها