|
کدخبر: 187624

قیمت جدید کارواش خودرو اعلام شد+جزئیات

رئیس اتحادیه دارندگان اتوسرویس تعمیرگاه و کارواش خودرو تهران گفت: با توجه به افزایش قیمت مواد شوینده، نرخ مصوب کارواش خودرو افزایش یافته است.

اصناف قیمت جدید کارواش خودرو اعلام شد+جزئیات

محسن فقیهی، رئیس اتحادیه دارندگان اتوسرویس تعمیرگاه، پارکینگ و کارواش خودرو تهران با اشاره به اینکه نرخ کارواش افزایش یافته است و نرخ گذاری کارواش توسط اتحادیه انجام می‌شود و دریافت مبلغی بیش از نرخ مصوب اتحادیه تخلف محسوب می‌شود، گفت: نرخ کارواش در تمام شهر یکسان است و فرقی نمی کند خودرویتان را در شمال یا جنوب شهر می برید، تمام کارواش های شهر باید یک قیمت بگیرند.

رئیس اتحادیه دارندگان اتوسرویس تعمیرگاه، پارکینگ و کارواش خودرو تهران با تاکید بر اینکه با افزایش قیمت کارواش ها، اجازه گرفتن مبلغ بیشتر ندارند، بیان کرد: نرخ کارواش خودروهای سواری ۲۰ هزار تومان، کارواش خودروهای نیمه شاسی ۲۵ هزار تومان و خودروهای شاسی بلند ۳۰ هزار تومان است و هیچ کارواشی اجازه گرفتن مبلغ بیشتر ندارد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه کارگر هیچ کارواشی اجازه دریافت انعام ندارد، ادامه داد: پرداخت انعام به کارگران کارواش ممنوع است و هیچ کارواشی حق دریافت ندارد. اکنون مبلغ پرداخت کارواش افزایش یافته است و به هیچ عنوان حق دریافت انعام ندارند.

رئیس اتحادیه دارندگان اتوسرویس تعمیرگاه، پارکینگ و کارواش خودرو تهران با بیان اینکه افزایش قیمت مواد شوینده را در نرخ نهایی کارواش اعمال کرده ایم، گفت: با وجود اینکه قیمت مواد شوینده افزایش یافته است، ما این مبلغ را روی قیمت نهایی کارواش اعمال کرده ایم و دریافت مبلغ بیشتر از نرخ مصوب ممنوع است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه کارواش ها باید خودرو را به نحو احسن بشویند، گفت: اینکه برخی می گویند مواد بیشتر می زنیم و ماشین را بهتر می شوییم و باید مبلغ بیشتر پرداخت کنید ممنوع است و تمام کارواش ها باید خودرو را به نحو احسنت بشویند.

رئیس اتحادیه دارندگان اتوسرویس تعمیرگاه، پارکینگ و کارواش خودرو تهران درباره تعرفه جدید تعمیرگاه ها، اتو سرویس‌ها و پارکینگ‌ها گفت: نرخ گذاری کارواش خودرو زیرنظر اتحادیه انجام می‌شود، اما نرخ گذاری تعمیرگاه ها، اتو سرویس‌ها و پارکینگ‌ها زیرنظر اتاق اصناف انجام می‌شود و در همین راستا درخواستی مبنی بر افزایش تعرفه‌ها به اتاق اصناف ارسال کردیم که در صورت موافقت سازمان حمایت اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر