|
کدخبر: 187250

بازار خودرو به کما رفت! / افزایش قیمت ۲ محصول داخلی

شروع تعطیلی ۶ روزه استان تهران و کرج بازار کم‌رمق خودرو را تا حدود زیادی به اغما برد. از مجموع خودوروهای پرتیراژ داخلی تنها خانواده ۲۰۶ با افزایش نسبی قیمت به تعطیلات رفتند.

خودرو بازار خودرو به کما رفت! / افزایش قیمت ۲ محصول داخلی

شیوع ویروس کرونا موجب شد تا تهران از فردا به مدت ۶ روز به طول کامل تعطیل شود، تعطیلی که به صورت مستقیم بر بازار خودرو نیز اثر خواهد گذاشت همانطور که بازار دلار را تحت تاثیر قرار داد.

به گفته فعالان بازار خودرو امروز با توجه به اعلام ناگهانی تعطیلی ۶ روزه معامله ای در بازار صورت نگرفته و فروشندگان بیش از آنکه به دنبال مشتری باشند به انجام کارهای اداری و بانکی پرداختند. این امر موجب شد تا بغیر از «۲۰۶ تیپ ۲» و «۲۰۶ صندوقدار» سایر پرطرفدارهای بازار بودن تغییر در بازار عرضه شوند.

براساس ارزیابی بازار خودرو امروز «۲۰۶ تیپ ۲» رشدی یک میلیونی در بازار داشت و قیمت آن به ۲۲۱ میلیون تومان رسید و «۲۰۶ صندوقدار» نیز افزایش دو میلیونی در بازار داشت ۲۵۲ میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

 

منبع: اقتصاد نیوز
  • سمانه ارسالی در

    من بزودی یه تیبا ۲ میخرم تیبا ۲ رو خیل ی تعریف میکنند کم مصرف و زیباس و خیلیم پ رشتابه

  • حرف حق ارسالی در

    بي پرده باید سخن گفت در 40 سال گذشته در دولت دزدی ها / اختلاس / تصمیمات غلط / تورم / ترویج دروغ صورت گرفت و هیچ مسئولی مجازات نشد آن انگشت شماری هم که مجازات شدندمهره های سوخته بودند در کمال تعجب نان گران / سیمان ، فولاد ، برق خلاصه تمام مایحتاج ملت اعم از کالاهای غذایی و ... سوال اینجاست در چه زمانی کشور به سوی ارزانی می رود کشوری که مسئولین آن آمریکا را بت کرده اند و هر فسادی هم که در کشور توسط مسئولین خرد و درشت صورت می گیرد به آمریکا و دشمنان نسبت داده می شود.
    آیا ما در کشور اسلامی زندگی می کنیم نه حکومت مشخص است نه دولت و نه مجلس
    تورم و گرانی و دروغگویی مسئولین رده بالا فرهنگ ایرانی را زیر سوال برده گویی یک وجدان بیدار که دارای مسئولیت باشد در کشور دیده نمی شود .

  • ناشناس ارسالی در

    خداهمتون رونابودکنه اخه بیشرفها این چه ق یمتهایی هست ۲۰۶ نهایت ۲۰ میلیون بایدباشه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها