|
کدخبر: 163848

اختصاصی گسترش نیوز:

معرفی بهترین برندهای ماشین ریش تراش در بازار+‌جدول قیمت

اولین ریش تراش را سرهنگ جاکوب شیک در سال ۱۹۳۱ ساخت اما از آن روز تا الان شرکت های مختلفی محصولات متنوع و کاربردی از انواع گوناگون ریش تراش را به بازار معرفی کرده اند. یکی از مزیت های کاربردی اصلاح با ریش تراش نسبت به اصلاح صورت با تیغ، استفاده نکردن از کف ریش تراش و صرفه جویی در وقت شماست.

اصناف معرفی بهترین برندهای ماشین ریش تراش در بازار+‌جدول قیمت

تراشیدن ریش مشکلاتی همانند صورت حساس، جوش‌های بعد اصلاح را به همراه دارد که با وجود این سختی‌ها بیشتر آقایان ترجیح می‌دهند ریش خودشان را ماهی یک‌بار اصلاح کنند و با ریش بلند به زندگی روزانه ادامه دهند.

ماشین ریش تراش مدت‌هاست که راه‌حل مناسبی برای این مشکلات شده است اما بسیاری از آقایان هنوز علاقه‌ای به تغییر این روند ندارند و هیچ تفاوتی بین ماشین ریش تراش و تیغ‌های قدیمی نمی‌بینند. اما این روزها، با پیشرفت تکنولوژی طراحی ماشین‌های ریش‌تراش نیز بهبود پیدا کرده‌اند. در این مطلب راهنمای خرید ماشین ریش تراش را برای شما آماده کرده‌ایم و به معرفی چند نمونه از بهترین‌های موجود در بازار خواهیم پرداخت.

بهترین برندهای ماشین ریش تراش مردانه :
 

کارخانه موزر(MOSER)

کارخانه موزر(MOSER) در سال ۱۹۴۶ در کشور آلمان و در جنوب شهر اشتوتکارت تاسیس گردید. موزر(MOSER) اولین کارخانه تولیدکننده دستگاه های پیرایش مو در دنیا میباشد تا آنجا که در ایران به تمام دستگاه های پیرایشگر مو فارغ از برند و کارخانه تولیدکننده با نام دستگاه موزر شناخته میشوند.کمپانی موزر با بکارگیری از بروزترین تکنولوژی ها محصولات خود را تولید کرده تا آنجا که توانسته بالاترین استانداردهای کیفیتی در دنیا را برای محصولات خود کسب نماید.

ماشین-اصلاح--موزر

در نظرسنجی های انجام شده این برند توانسته بالاترین سطح رضایتمندی در رسته کالایی خود را در جهان کسب نماید.مدل ۰۰۵۰-۱۴۰۰ به عنوان شناخته شده ترین محصول این کمپانی در ایران میباشد که در بین مردم ایران با نام مستعار ۵ دنده شناخته میشود.این محصول دارای ۵ درجه تنظیم تیغه میباشد که امکان پیرایش مو را در ۶ اندازه برای شما فراهم میسازد. دستگاه مذکور دارای تیغه ها ی فولادی ( استیل ضد زنگ ) بوده که دارای طول عمر بالایی میباشد.

ریش تراش فیلیپس

ریش-تراش-فیلیپس

اگر به دنبال رسیدن به یک اصلاح مو تخصصی هستید، باید یکی از ریش تراش‌های فیلیپس را انتخاب کنید تا علاوه بر اصلاح صورت بتوانید آنکارد کردن ریش را هم انجام دهید. برای شما در این سبک، می‌توانیم آخرین مدل از ریش تراش‌های فیلیپس سری ۹۰۰۰ را پیشنهاد دهیم.

ماشین ریش تراش براون

براون-ریش-تراش

ریش تراش بعدی و خوب بازار که از یک شرکت قدیمی آلمانی در زمینه تولید وسایل برقی و آرایشی است، سری ۹ از شرکت براون است. اصلاح موی راحت و بدون دردسر را با این ریش تراش تجربه خواهید کرد.

ماشین ریش تراش رمینگتون

ریش -تراش -رمینگتون

رمینگتون یکی از معروف‌ترین‌ها در کشور آمریکا است که در زمینه تولید ریش تراش‌های مردانه چیزی کم و کسر ندارد. از این شرکت مدل XR1410 با اندازه مناسب و کوچک را به شما توصیه می‌کنیم که در کنار خودش وسایل جانبی زیادی هم به همراه دارد.

استفاده درست از ماشین ریش تراش

همان‌طور که رانندگی در جاده نیاز به آموزش دارد، اصلاح موهای صورت با ریش تراش نیز اصولی دارد که باید آن را بدانید.

گرم شدن ریش تراش

هر چقدر که ریش تراش‌تان خوب هم باشد، هنگام استفاده گرم خواهد شد. گرم شدن ریش تراش قسمت‌های حساس صورت را تحریک می‌کند. پس کار اصلاح صورت خودتان را از قسمت‌های حساس صورت، همانند زیر گردن شروع کنید و به سمت روی صورت پیش روی کنید.

کشیدن پوست هنگام اصلاح صورت با ریش تراش

برای اصلاح صاف و بدون زخمی شدن، مقداری از پوست که قرار است با ماشین ریش تراش اصلاح شود را بکشید. این کار باعث خواهد شد اصلاح تمیزتر و بدون هیچ دردسری پیش برود. لازم نیست ریش تراش را به صورت خودتان فشار دهید. این ابزار برقی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شما نیاز به فشار آوردن به آن‌ها نخواهید داشت. اما تماس مداوم آن با صورت می‌تواند مفید باشد.

مهارت اصلاح صورت با ماشین ریش تراش

استفاده از هر نوع ریش تراشی، مهارت خاص خودش را دارد. اگر ماشین ریش تراش شما فویلی است باید آن را روی صورت به جلو و عقب بکشید و اگر ماشین ریش تراش چرخشی است، باید به صورت یک دایره آن را روی پوست حرکت دهید. همیشه بعد از هر اصلاح، تیغ ریش تراشی را تمیز کنید تا مواد موجود در خمیرریش یا آب باعث خرابی و کندی آن‌ها به مرور زمان نشود.

استفاده درست از ریش تراش

همان‌طور که رانندگی در جاده نیاز به آموزش دارد، اصلاح موهای صورت با ریش تراش نیز اصولی دارد که باید آن را بدانید.

خرید ماشین ریش تراش ؛ مزایا و معایب:

امروزه در طراحی ریش تراش‌ها سعی شده است که بیش از پیش به اصلاح تمیز و دقیق صورت نزدیک شوند. با این وجود باید هنگام خرید ریش تراش واقع‌بین باشیم. ریش تراش هم دارای مزایا و معایبی است:

مزایای استفاده از ماشین ریش تراش

از آنجایی که ریش تراش‌های تماس مستقیم با پوست صورت ندارند ، به عنوان یک گزینه مناسب برای اصلاح ریش افرادی که داری پوست حساس هستند مطرح می‌شوند. همچنین با گذشت سن، خطوط صورت، چین‌وچروک‌ها اصلاح با تیغ را مشکل می‌سازند که راه‌حل این مشکل، ریش تراش است. همچنین بر خلاف تیغ، ریش تراش موها را از ریشه و نزدیک به پوست قطع نمی‌کند و این به معنی اصلاح صورت بدون درد است. علاوه بر موارد گفته‌شده استفاده از ریش تراش عموماً نیاز به وسایل جانبی حتی آب ندارد.

معایب استفاده از ماشین ریش تراش

ارزان‌ترین ریش تراش موجود در بازار حداقل ۵۰ دلار (قیمت اصلی) خواهد بود و بر اساس تکنولوژی مورد استفاده در آن، قیمت بالاتر هم می‌رود. صرف نظر از هزینه‌ای که می‌کنید، تصور نداشته باشید که این وسایل تا آخر عمر خدمتگزار شما باشند، هر وسیله برقی ممکن است خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. بدترین قسمت همین برقی بودن است که شما را محدود به پریز و باتری می‌کند.

خرید ریش تراش فویلی یا چرخشی مسئله این است!

ریش تراش به دو دسته بر اساس نوع تیغه دسته بندی می‌شود: فویلی و چرخشی. با توجه به اینکه عملکرد هر دو نوع خوب است، باید به تفاوت‌های اندک آن‌ها اشاره کنیم تا شما در انتخاب هر کدام از آن‌ها آگاهی کافی داشته باشید.

خرید ماشین ریش تراش فویلی

ویژگی این ریش تراش‌ها وجود یک فویل آلومینیومی منعطف و سوراخ‌دار روی تیغه‌های اصلی دستگاه است که مو را به روی تیغه هدایت و آن را اصلاح می‌کند. این ماشین‌های ریش تراش برای کسانی که ته ریش نرم دارند یا هر روز می‌خواهند صورتشان را اصلاح کنند و مدل خاصی به ریش خود بدهند مناسب است. ایده کار کردن با این ریش تراش بسیار ساده است و کافی است که ریش تراش را روی صورت فشار دهید تا کارش را انجام دهد. برای افرادی که مبتدی هستند، استفاده از این مدل توصیه می‌شود. ریش تراش فویلی عملکرد نزدیک به تیغ را در مورد اصلاح صورت دارد.

خرید ماشین ریش تراش چرخشی

همان‌طور که از اسم ریش تراش مشخص است، این مدل دارای دو یا سه سر چرخان و تیغه‌های درون آن‌ها است که در جهت‌های مختلف روی صورت، تارهای مو را به دام می‌اندازند و آن را اصلاح می‌کنند. این ریش تراش‌ها برخلاف ریش تراش فویلی، موهای بلند و زمخت را به خوبی می‌توانند اصلاح کنند. علاوه بر این، دسترسی شما به تمام صورت با این ریش تراش بیشتر است هر چند تماس نزدیک‌تری با پوست دارد.

ریش‌تراش باتری‌دار بخریم یا سیمی

ریش‌ تراش‌هایی که باتری دارند و قابل شارژ شدن هستند بسیار کاربردی‌تر از ریش‌تراش‌های سیمی هستند. مهم‌ترین مزیت این ریش‌تراش‌ها قابل حمل بودن آن‌ها است که باعث می‌شود در زمان سفر هم نگران چیزی نباشید. برخی از مدل‌های ریش‌تراش شارژی قابل استفاده در حمام و محیط‌های مرطوب هم هستند که یک مزیت به شمار می‌آید. تنها ایرادی که شاید بتوان به مدل‌های شارژ شونده ریش‌تراش گرفت این است که این ریش‌تراش‌ها ممکن است از نظر قدرت در مقابل ریش‌تراش‌های سیمی ضعیف‌تر عمل کنند.

استفاده از ریش‌تراش در محیط‌های مرطوب

برخی از ریش‌تراش‌ها ضدآب هستند یعنی این ماشین‌های اصلاح را می‌توان به‌راحتی با آب شست و حتی زیر دوش با آن‌ها به اصلاح پرداخت. اگر معمولا هنگام حمام رفتن به اصلاح موهای صورت خود می‌پردازید بهتر است ریش‌تراشی بخرید که ضدآب باشد. همچنین برخی از مدل‌های ریش‌تراش در بازار وجود دارند که کار شما را برای اصلاح صورت بسیار آسان‌تر هم می‌کنند به این ترتیب که می‌توانید قبل از استفاده از ریش‌تراش از ژل‌ها یا فوم‌های اصلاح کاملا مرطوب و نرم کننده استفاده کرده و سپس با استفاده از این ماشین، اصلاحی نرم، کامل و بی‌نقص را تجربه کنید.

لوازم جانبی ماشین ریش‌تراش

لوازم جانبی ریش‌تراش‌ها و سری‌های متفاوت آن‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا یک مجموعه‌ی کامل برای اصلاح سر و صورت خود در خانه داشته باشید. بسته به نوع اصلاح هرکدام از این سری‌ها به کمک شما خواهند آمد. معمولا اصلی‌ترین سری ماشین ریش‌تراش یک تریمر عریض است که برای اصلاح سر و صورت کاربرد دارد. با کمک تریمر‌های باریک‌تر می‌توان ریش و سبیل را مرتب کرد. معمولا موزن بینی و گوش هم جزو لوازم جانبی ریش‌ تراش قرار می‌گیرند تا دیگر نیازی به تهیه‌ی یک دستگاه مجزا نداشته باشید.

لوازم جانبی ریش‌تراش‌ها و سری‌های متفاوت آن‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا یک مجموعه‌ی کامل برای اصلاح سر و صورت خود در خانه داشته باشید. بسته به نوع اصلاح هرکدام از این سری‌ها به کمک شما خواهند آمد. معمولا اصلی‌ترین سری ماشین ریش‌تراش یک تریمر عریض است که برای اصلاح سر و صورت کاربرد دارد. با کمک تریمر‌های باریک‌تر می‌توان ریش و سبیل را مرتب کرد. معمولا موزن بینی و گوش هم جزو لوازم جانبی ریش‌ تراش قرار می‌گیرند تا دیگر نیازی به تهیه‌ی یک دستگاه مجزا نداشته باشید.

قیمت ریش‌ تراش

قیمت ریش‌ تراش‌ها معمولا با افزایش امکانات و قابلیت‌ها و لوازم جانبی بیشتر می‌شود. قبل از خرید حتما ویژگی‌های دستگاه ریش‌تراش مورد نظر خود را روی یک کاغذ یادداشت کنید. فروشگاه‌های اینترنتی را جستجو کنید و قابلیت‌های مدل‌های مختلف ریش‌تراش را بررسی کنید. نظرات کاربران در مورد محصولی که در نظر دارید بخرید را به دقت بخوانید تا بتوانید بهترین ریش‌تراش مناسب بودجه خود را تهیه کنید.

برای مثال در میان انواع ریش تراش‌های برند معروف براون، زیرمجموعه سری (Series) براون شهرت زیادی در ریش تراش‌های این شرکت دارد. علاوه بر این مجموعه چند سری دیگر به مانند واترفلکس وت (WaterFlex Wet)، درای الکتریک (Dry Electric)، کول تک (CoolTec) و کروزر (CruZer) هم وجود دارند که به نسبت قدیمی و ساده‌تر هستند و هرکدام قیمت متفاوتی نیز دارد که به شما این امکان را می‌دهند با دست باز ریش‌تراش مورد نظر خود را خریداری کنید.

در ادامه قیمت برخی از پر فروش ترین ریش‌ تراش های بازار را شاهد هستیم:

مدل دستگاه قیمت

موزر مدل 1400

۴۷۰,۰۰۰ تومان

موزر مدل 0050-1400

۵۴۳,۰۰۰ تومان

موزر مدل 1400 Professional

۱,۱۲۰,۰۰۰ تومان

فیلیپس مدل AT890/20

۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان

فیلیپس مدل S7710/26

  ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان 

براون مدل 9240s

۵,۹۰۰,۰۰۰ تومان

 

براون مدل 3000s

  ۲,۲۶۵,۰۰۰ تومان

 

کیمی مدل KM-1987

۸۰۰,۰۰۰ تومان

کیمی مدل KM-700b

۵۹۱,۰۰۰ تومان

دینگ لینگ مدلRF-699سه باطری

۴۳۷,۰۰۰ تومان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها