|
کدخبر: 162484

سایپا شاهین چرا آتش گرفت؟

بعد از انتشار فیلم آتش سوزی خودروی شاهین در فضای مجازی، خبرنگاران پیگیر این موضوع شدند.

خودرو سایپا شاهین چرا آتش گرفت؟

قبل نوروز، سایپا اقدام به تحویل خودرو شاهین کرد و تعدادی از این خودرو روانه بازار شد.

بعد از آن، این خودرو با قیمت های عجیب و غریب در بازار به فروش رفت و حاشیه‌هایی هم برای آن ایجاد شد. بعد این حاشیه ها، امروز صبح تصاویری از خودرو شاهین آتش گرفته منتشر شد و باعث شد که همچنان حواشی این خودرو ادامه داشته باشد.

شاهین-اتش-سوزی

معاون کیفیت سایپا اعلام کرد که آتش سوزی خودرو شاهین ناشی از عامل بیرونی بوده است.

آنطور که سایپا اعلام کرده خودرو هنوز در اختیار نمایندگی بوده و تحویل مشتری نشده بوده است.

جبلی جوان معاون کیفیت سایپا در خصوص سانحه آتش سوزی بخشی از یک دستگاه خودرو شاهین گفت: بررسی‌های اولیه نشان می دهد به احتمال زیاد عوامل جانبی و خارج از سیستم‌های خودرو منجر به این اتفاق شده ولی جزئیات بیشتر پیرامون این اتفاق، پس از بررسی های کامل تر اعلام خواهد شد.

جوان با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ گونه آسیب جانی به همراه نداشته است، افزود: این خودرو در اختیار نمایندگی بوده و هنوز به مشتری تحویل داده نشده است.

جبلی جوان افزود: روزانه تعداد زیادی خودرو شاهین به مشتریان محترم تحویل می‌شود و براساس گزارش‌ها رضایت مشتریان از شاهین بسیار بالاست، لذا مجدداً تاکید می‌کنیم که این اتفاق مربوط به طراحی و یا موضوعات کیفی خودرو نیست و عوامل جانبی باعث بروز این حادثه شده است.

حال با توجه به اینکه این خودرو به تازگی تولید و طراحی شده، انتظار می‌رود این خودرو از توان خوبی برخوردار باشد و شاهد حوادث جاده‌ای همچون پراید نباشیم.

ارسال نظر