|
کدخبر: 247611

حرف های محمدرضا گلزار در فیلم آینه بقل در مورد قضاوت

محمدرضا گلزار در فیلم سینمایی آینه بغل ایفای نقش کرده است او در این فیلم مورد قضاوت قرار گرفته که از مردم و قضاوت هاشون حرف می زنه

اخبار حرف های محمدرضا گلزار در فیلم آینه بقل در مورد قضاوت

محمدرضا گلزار محبوبیت ویژه ای در بین مردم دارد و اغلب از حواشی به دور است. محمدرضا گلزار علاوه بر بازیگری دوره کوتاهی خوانندگی هم کرده است و مدتی با گروه آریان همکاری کرده . محمدرضا گلزار در تبلیغات برندهای مختلف حضور داشته و عکس او را در بیلبوردهای شهرهای مختلف می توان دید. محمدرضا گلزار با بازی در فیلم سام و نرگس و شور عشق شناخته شد. محمدرضا گلزار از دانشجویان برتر کشورمان است و در حال حاضر مشغول به کار آزاد است.محمدرضا گلزار در چند وقت اخیر حواشی زیادی در فضای مجازی داشته و با توجه به عکسهای نا مناسبی که از خودش منتشر کرده است بیش از پیش نظر کاربران را به خود جلب کرده است .

بیوگرافی کامل محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار نوازنده و خوانندۀ موسیقی پاپ و بازیگر تلویزیون و سینما سال 1356 در شهر تهران متولد شد.وی فارغ‌ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه « آزاد اسلامی » اسـت.رضا گلزار درسال «1379» با ایفای نقش در فیلم – سام و نرگس – قدم بـه عرصۀ‎ سینما گذاشت.محمدرضا گلزار جایزۀ بخش تجلیل دومین جشنوارۀ فیلم های ایرانی در تورنتو و تقدیرنامه بعنوان فیلمنامه‌ نویس و بازیگر برای فیلم شیش و بش «1389» در سومین جشنوارۀ فیلم‌ های ایرانی در تورنتو را در کارنامه‎ دارد.محمدرضا گلزار اولین بار در سام و نرگس ایرج قادری دیده شد اینروزها آینه‌ بغل را در سینما دارد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها