|
کدخبر: 259534

تکلیف اتباع بیگانه مشخص می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: اتباع بیگانه تا خرداد ماه فرصت دارند تا نسبت به تعیین تکلیف خود اقدام کنند.

اجتماعی تکلیف اتباع بیگانه مشخص می شود

اسماعیل محبی‌پور بعد از ظهر دوشنبه در سلسله نشست‌های مدیران پاسخگو بیان کرد: یکی از موضوعاتی که موجب شده تا مدیران بنا را به پاسخگویی در نشست‌های خبری داشته باشند این است که اقدامات انجام شده در کنار برنامه ریزی برای آینده را بیان کنند.

وی تاکید کرد: مردم باید بدانند که مدیران جامعه در تلاش اند تا مشکلات جامعه را برطرف کنند و زمینه حل مشکلات جامعه توسط مدیران در حال برنامه ریزی است.

معاون استاندار فارس عنوان کرد: مدیران ما باید این مسئله را برای مردم توسط رسانه‌ها روشن کنند که قرار است چه کنیم و چگونه به هدف برسیم.

محبی پور معتقد است علت و چرایی مشکلاتی که در جامعه وجود داشته و نحوه برون رفت از شرایط موجود در راستای بهبود شرایط جامعه از جمله مسائلی است که که اصحاب رسانه باید پیگیر آن باشند.

او در این جلسه به ساماندهی فضای شهری، اتباع بیگانه، معتادین متجاهر، کودکان خیابانی و کار و متکدیان اشاره و بیان کرد: در بحث معتادین متجاهر از دی ماه سال ۱۴۰۰ کار جمع آوری آغاز شده است.

معاون استاندار فارس اظهار کرد: طرح شناسایی اتباع بیگانه از فرودین ماه آغاز شده و اتباع غیرمجاز تا خردادماه برای تعیین تکلیف مهلت دارند و پس از خرداد ماه هیچ کسی ثبت سامانه نمی‌شود.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها