|
کدخبر: 259281

حل مشکلات شهر پردیس در دستور کار مسئولین

سرپرست شرکت عمران پردیس گفت: حل موضوعات در پردیس و رسیدگی به مردم مظلوم در پردیس دغدغه مهم مسئولین است که با حمایت‌های صورت گرفته می‌توان مشکلات را برطرف کرد.

امیرحسین جابرانصاری در آئین معارفه خود به‌‌عنوان سرپرست جدید شرکت عمران پردیس با اشاره به حضور ۲۰ ساله‌ای در مجموعه شهرداری تهران، اظهار کرد: جلسات متعددی طی روزهای اخیر با مسئولین استانی و شهرستانی به ویژه استاندار تهران و فرماندار پردیس برگزار شده است.

وی ادامه داد: حل موضوعات در پردیس و رسیدگی به مردم مظلوم در پردیس دغدغه مهم مسئولین است که با حمایت‌های صورت گرفته می‌توان مشکلات را برطرف کرد.

در این مراسم غراوی عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید ایران پردیس را ممتازترین شهر جدید کشور معرفی کرد  و با مغتنم شمردن حضور رئیس جمهور در ابتدای سال در پردیس ابراز امیداوری کرد: با مساعدت‌ها و اختصاص منابع دولتی به پردیس بتوان باقیمانده پروژه مسکن مهر را تکمیل و تحویل مالکان داد.

وی با اشاره به اهمیت مترو تهران-پردیس، افزود: این پروژه باید در مدیریت جدید مورد پیگیری ویژه قرار گیرد تا عملیات اجرایی آغاز شود.  

همچنین سرپرست سابق شرکت عمران پردیس با اشاره به پیچیدگی‌های فراوان ابَر پروژه پردیس گفت: وظیفه شرکت عمران صرفا ساخت مسکن مهر نبوده بلکه یک شهر ساخته شده است. اکنون هیچ مشکل شناسایی نشده در پردیس وجود ندارد و برای همه مشکلات برنامه‌ریزی شده و فعالیت‌های اجرایی در حال انجام است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر