|
کدخبر: 258005

تشکر وزیر بهداشت از معلمان

وزیر بهداشت به مناسبت فرارسیدن روز معلم و بزرگداشت مقام استاد، با جمعی از معلمین زمان تحصیل خود در دبیرستان دکتر نصیری، دیدار کرد.

اجتماعی تشکر وزیر بهداشت از معلمان

دکتر بهرام عین اللهی، در دیدارِ جمعی از معلمین زمان تحصیل خود، بیان کرد: در آستانه فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه که به نام معلمان و اساتید نامگذاری شده، هستیم؛ بنابر فرمایش امام خمینی (ره)، معلمی شغل انبیاست و هرچه که از تلاش ها و زحمات معلمین در راستای تعلیم و تربیت شاگردان و آینده کشور، تشکر کنیم، بازهم کم است.

وی ضمن یادآوری دوران تحصیل خود در دبیرستان دکتر نصیری، گفت: دبیرستان دکتر نصیری از دبیرستان های دولتی در سطح عالی بود که بسیار موفق عمل می کرد و این موفقیت مرهون زحمات مدیریت دبیرستان و معلمین دلسوزش بود.

دکتر عین اللهی در ادامه خاطرنشان کرد: بنده در سال ۱۳۴۹ وارد دبیرستان دکتر نصیری شده و در سال ۱۳۵۵ از دبیرستان فارغ التحصیل شدم. در آن زمان در منطقه نفر اول شدم و توانستم در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه تحصیل دهم. سال های ۶۳ تا ۶۷ در مناطق جنگی خدمت کردم و از سال ۶۷ تخصص چشم پزشکی را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادامه داده و بلافاصله نیز فوق تخصص قرنیه را ادامه دادم؛ اینها را بیان کردم تا بگویم که تمام موفقیت هایمان را مدیون زحمات معلمین هستیم.  

وزیر بهداشت گفت: دبیرستان دکتر نصیری از جمله دبیرستان هایی بود که شاگردانش همیشه رتبه های بالای دانشگاه ها را کسب می کردند.

وی ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی معلمان در راستای به ثمر رساندن بذر دانش در دل های دانش آموزان، گفت: بدون شک، معلمان باغبانان دانش هستند که با صبر و شکیبایی از نهال های نورَس خود مراقبت کرده و جویندگان علم را در راه رستگاری هدایت می کنند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها