|
کدخبر: 254628

خبر مهم نوری در خصوص طرح رتبه‌بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح رتبه‌بندی معلمان پس از ۱۰ سال با نگاه ویژه مجلس و دولت سیزدهم به تصویب رسید و برای اجرایی شدن به هیات دولت ارسال شده است.

آموزشی خبر مهم نوری در خصوص طرح رتبه‌بندی معلمان

یوسف نوری روز  پنجشنبه در جمع خبرنگاران  در اصفهان همچنین با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: یکی از دستاوردهای خوب شورای‌عالی آموزش و پرورش، تدوین و تصویب این سند  است که کار بسیار ارزشمندی بود.

 وی افزود : این طرح گذشته به دلیل اختلاف آرا در پیاده سازی درمدارس اجرا نشد و تلاش وزارت آموزش و پرورش این است که ظهور طرح از مدرسه آغاز شود.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: قرار است بر اساس فرایند درست و نظام‌مند سند تحول بنیادین را در حدود ۱۰ درصد از مدارس اجرایی کنیم.

وی افزود: همچنین برای حذف مدارس کانکسی تفاهم نامه‌ای منعقد شده است تا بخشی از این طرح با کمک خیران و بخش دیگر باتلاش آموزش و پرورش و کمک‌های سایر نهادها نظیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انجام شود.

نوری گفت: حدود ۳۴ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش استخدام خواهند شد و پرداخت ماهیانه حق‌التدریس معلمان شاغل و بازنشسته هم در بودجه دیده شده است تا زمانی که نیروی تربیت شده دانشگاه فرهنگیان وارد چرخه تدریس شود.

وزیر آموزش و پرورش شامگاه چهارشنبه با هدف بررسی مسائل آموزش و پرورش استان،شرکت در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، افتتاح چند طرح عمرانی و دیدار و گفت و گو با خیرین مدرسه ساز و همچنین فرهنگیان و جلسه همکاری با حوزه علمیه در دفتر امام جمعه وارد استان اصفهان شد.

منبع: ایرنا
  • ناشناس ارسالی در

    آیین نامه بسیار بخیلانه نوشته شده

    و انیشتین هم بعد از سی سال نهصد امتیاز به دست نخواهد آورد باتمام اختراعاتش

  • ناشناس ارسالی در

    آیین نامه که بیست و پنجم وزارت به دولت تحویل داد معلمان اصلا قبول ندارند پر است از بخل

    وقتی دولت قبول کرده .مجلس قبول کرده . شورای نگهبان قبول کرده
    .چرا دولت باید با این همه بخل بنویسد آیین نامه را

ارسال نظر