|
کدخبر: 310035

چگونه سطح زبان انگلیسی خود را بالا ببریم؟

اگر یادگیری زبان انگلیسی را تازه آغاز کرده‌اید، احتمالا به دنبال این هستید که چگونه سطح زبان انگلیسی خود را بالا ببریم؟ در این مقاله در مورد بالا بردن سطح زبان انگلیسی صحبت می‌کنیم.

چگونه سطح زبان انگلیسی خود را بالا ببریم؟

چگونه سطح زبان انگلیسی خود را بالا ببریم؟

شاید بارها از خود پرسیده‌ایم چگونه سطح زبان انگلیسی خود را بالا ببریم؟! چگونه زبان خود را تقویت کنیم که مکالمه روانی داشته باشیم؟ اینها همه سوالات متعددی است که یقیناً به ذهن شما هم رسیده‌اند. در این مقاله می‌خواهیم به شما روش‌های تقویتی و آموزش زبان را توضیح دهیم. همچنین یکی از موسسه‌های برتر آموزش زبان را به شما معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه شوید تا سطح آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهید. 

راه‌های تقویت زبان انگلیسی

 به نظر شما چه راهکارهایی عملی برای تقویت زبان انگلیسی وجود دارد؟ یکی از پاسخ‌های رایج که می‌توان با این سوال داد این است که باید تمرین‌های مکرری داشته باشیم. در ابتدا باید بیان کنیم که زبان به ۴ مهارت اصلی تقسیم می‌شود که شامل: خواندن، نوشتن، مکالمه و شنیداری است. راه‌های مختلفی برای تقویت زبان انگلیسی وجود دارد که برترین‌ها را در اینجا دریافت خواهید کرد. 

بهترین روش تقویت زبان انگلیسی چیست؟

به دنبال روش‌های جادویی و میانبر نگردید. چون اصلا وجود ندارند و شما باید تمرین و تمرکز مستمر را سرلوحه کار خود قرار دهید. برای یادگیری زبان گام اول ثبت نام کلاس زبان است. سپس بعد از آن یک هدف را برای خود تعیین کنید. هدفی بزرگ را برای خودتان در نظر بگیرید. تنها به فکر امتحان دادن و پاس کردن ترم‌های آموزشگاه نباشید. یکی از اهداف بزرگ کسب درآمد از زبان انگلیسی است. شما می‌توانید با یادگیری و بالا بردن سطح زبان خود بهترین درآمدها را داشته باشید. رویاهای خود را محقق کنید و به عنوان فرد مستقل در جامعه معرفی شوید. حال مجدد این سوال در ذهن ما می‌آید که چگونه سطح زبان انگلیسی خود را بالا ببریم!

  •  استراتژی مطالعه فشرده 

تاکنون چیزی در رابطه با این روش شنیده‌اید؟ در این روش یادگیری زبان انگلیسی، تمرکز بر لغات به صورت تک تک و جداگانه و درک معانی آن‌ها است. این روش یکی از بهترین استراتژی‌ها برای تقویت زبان به شمار می‌آید. 

  • استراتژی مطالعه گسترده

در مقابل راهبرد مطالعه فشرده، مطالعه گسترده قرار دارد. مطالعه فشرده برای افراد مبتدی که در ابتدا کار هستند، می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. 

  • خواندن زبان با روش درست

بعد از اینکه کلمه‌ای را یاد گرفتیم آیا نیاز به تکرار دارد؟ به چه روشی آن را در ذهن خود حکاکی کنیم!؟ وقتی کلمه جدیدی را یاد گرفتید، اگر همان لغت را در ۲۴ ساعت آینده یک بار مرور کنید، لغت جدید را تا ۸۰ درصد حفظ می‌کنید. بعد از یک هفته تنها پس از ۵ دقیقه مرور به یاد می‌آورید و تا ۳۰ روز فراموش نخواهید کرد. حال اگر بعد از ۴۰ روز لغت را بار دیگر مرور کنید تا ۶ ماه در ذهن‌تان می‌ماند.

چگونه سطح زبان انگلیسی خود را بالا ببریم؟

  •  راهبرد گوش دادن

یکی از مسائل مهم در یادگیری زبان، گوش دادن به انواع فایل‌های صوتی، پادکست‌ها، فیلم‌ها و ... است. همواره سعی کنید در وقت‌های مرده خود از فایل‌های صوتی زبان انگلیسی غافل نشوید. اگر دانشجو و دانش‌آموز هستید در مسیر رسیدن به موسسه خود فایل انگلیسی گوش کنید. گوش دادن به فایل‌های صوتی به شما در یادگیری و تلفظ صحیح کمک می‌کند. برخی موسسه‌های زبان انگلیسی فایل‌های صوتی را برای تقویت زبان انگلیسی در اختیار هنرآموز خود قرار می‌دهند. یکی از موسسه‌های برتر و به نام که خدمات عالی را برای دانشجویان خود در نظر گرفته، موسسه زبان سفیر است. با مراجعه به این موسسه متوجه امکانات و تفاوت‌های آن با دیگر موسسات خواهید شد. 

  •  استفاده از بهترین منابع 

زمانی که در کلاس‌های زبان انگلیسی ثبت نام می‌کنید، قطعا کتاب‌هایی را در اختیارتان قرار می‌دهند. این کتاب‌ها یکی از بهترین منابع یادگیری پایه، گرامر و مکالمه زبان انگلیسی به شمار می‌روند. البته هنرآموز باید به سراغ خواندن مقالات، کتب و مطالب جدید برود. در این روش شما با کلمات جدید روبه‌رو خواهید شد. در ابتدای کار از حجم لغات نترسید و به لغت و معنی آن توجه کنید و در ذهن بسپارید. 

کتاب‌های داستان ساده و رمان‌های انگلیسی را در صدر مطالعات خود قرار دهید. همیشه در همه حال یک کتاب انگلیسی با خود به همراه داشته باشید و بخوانید تا سطح لغات خود را تقویت کنید.  موسسه زبان سفیر علاوه بر کلاس، کتاب‌هایی را در سایت برای شما قرار داده تا آموزش را برای شما دل‌پذیر‌تر کند. کافیست در دوره‌های آموزشی سفیر با ما همراه شوید و ثبت نام خود را قطعی کنید. 

  •  استراتژی تفسیر و خلاصه نویسی 

یکی از جدیدترین روش‌ها برای تقویت زبان انگلیسی، استفاده از تفسیر و خلاصه نویسی است. در این روش سرعت یادگیری به شدت افزایش پیدا می‌کند. حال استفاده از این روش چگونه است؟ زمانی که مطلبی را خواندید نظر خود را به زبان انگلیسی در حد ۲ الی ۳ خط بنویسید. حتی در دفترچه یادداشت کلاس‌تان فضایی را برای خلاصه نویسی و ایده پردازی خود در نظر بگیرید و هر روز در هنگام مرور مطالب کلاس آن‌ها را نیز مرور کنید. این روش یک معجزه واقعی است حتما امتحان کنید و از آن بهره‌مند شوید. 

  • شرکت در بازی آنلاین

اگر گیمر هستید و یا به بازی‌های آنلاین علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم که در بازی آنلاین انگلیسی شرکت کنید. در صورت نیاز با زبان انگلیسی صحبت کنید. با استفاده از این راهبرد به راحتی دایره لغات خود را به صورت ناخودآگاه افزایش می‌دهید. با شرکت در این بازی‌ها محاوره روزانه خود را تقویت می‌کنید و مکالمه برای شما راحت‌تر و در عین حال لذت بخش تر خواهد شد.

  • زبان را با زندگی‌تان ترکیب کنید

منظور از این تیتر چیست؟ چه موضوعی را می‌خواهد برای ما بیان کند؟ قطعا در موسسات و کلاس‌های درس با شما انگلیسی صحبت می‌شود. اما در بیرون از کلاس چقدر انگلیسی صحبت می‌کنید؟ بله دقیقا نکته اصلی همین مطلب است. علاوه بر دوره مکالمه زبان انگلیسی شما در منزل و بیرون با خانواده و دوستانتان انگلیسی صحبت می‌کنید؟ اکثر هنرجویان فقط در کلاس مکالمه انگلیسی دارند و تا کلاس بعدی و تمرینات در منزل با کسی انگلیسی صحبت نمی‌کنند. این یکی از مشکلات اصلی یادگیری است، که فرآیند یادگیری را برای شما کند می‌کند. 

چگونه سطح زبان انگلیسی خود را بالا ببریم؟

نتیجه گیری 

به پایان مقاله چگونه سطح زبان انگلیسی خود را بالا ببریم رسیدیم. در تمام موارد بالا سعی کردیم به روش اصولی به این سوال پاسخ دهیم و راه حل‌های مختلف را برای شما بازگو کنیم. پیدا کردن موسسه زبان انگلیسی کارآمد بسیار مسئله مهمی است. کلاس عمومی زبان سفیر یکی از بهترین کلاس‌هاست. موسسه زبان سفیر مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش را دارد. همچنین امکان آموزش آنلاین، ویدیوهای مختلف، و پازل را به صورت رایگان برای شما به اشتراک می‌گذارد. یکی از بهترین روش‌ها برای تقویت زبان انگلیسی استفاده از ویدیو، و کتاب‌های مختلف است که موسسه زبان سفیر در اختیارتان قرار می‌دهد. برای ثبت نام در دورهای آموزشی موسسه زبان سفیر کافیست به وب سایت https://gosafir.com مراجعه یا با شماره تماس موسسه 02184346 تماس بگیرید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها