|
کدخبر: 308798

دفتر تحکیم وحدت خواستار احضار سفیر آلمان شد

دفتر تحکیم وحدت در نامه‌ای از وزیر امور خارجه خواسته است تا سفیر آلمان را به دلیلی دخالت این کشور در امور داخلی ایران، احضار کند.

بین‌الملل دفتر تحکیم وحدت خواستار احضار سفیر آلمان شد

متن نامه دفتر تحکیم وحدت به حسین امیرعبداللهیان به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر امیرعبدالهیان وزیر محترم امورخارجه سلام علیکم به نظر میرسد اتاق‌ فکر و طراح اصلی توطئه ها علیه ملت ایران که همانا دستگاه های امنیتی و دیپلماتیک غرب هستند تصمیم‌ بر آن‌ دارند که روش خود در حمله به مقدسات و دخالت در امور داخلی کشور را ادامه دهند.‌ این نوع اقدامات در چند ماه اخیر شدت بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است.‌ توهین های مکرر به کلام الله مجید،باز گذاشتن دست اپوزیسیون ویرانگر در حمله به وابستگان رسمی و غیر رسمی جمهوری اسلامی در کشورهای اروپایی و تداوم‌ اسارت جناب آقای حمید نوری در همین راستا تحلیل و بررسی میگردد.

در نمونه آخر؛ دولت آلمان از طریق وزیر امورخارجه آن‌کشور به خود اجازه داده است تا باز هم به بهانه وخامت حال یک هموطن در امور داخلی ایران دخالت نماید. در اغتشاشات سال گذشته نیز شاهد آن بودیم که این فرد نقش محوری در حمایت اپوزیسیون خائن علیه میهمن عزیز داشت. متاسفانه به نظر میرسد در برخی از موارد مانند این اقدامات گستاخانه اخیر ؛ درب در وزارت خارجه همچنان بر همان پاشنه سابق‌ میچرخد.

کمترین‌ توقع از جنابعالی این‌ است که مطابق مشی دولت انقلابی؛ اولا پاسخی در خور و در سطح این فرد توسط وزیر خارجه جمهوری اسلامی‌گرفته شود. ثانیا سفیر آلمان‌ در ایران احضار و اعتراض رسمی نسبت دخالت های دولت وی به ابلاغ گردد.

همچنین چندی پیش شاهد رفتار مکرر افراد منتسب به دولت سعودی و بی احترامی آنان نسبت به تندیس قهرمان ملی ایرانیان بودیم. البته این رفتار که در جلسه رسمی وزیر خارجه سعودی با جنابعالی نیز مسبوق به سابقه است قابل درک است چرا که همانا آن قهرمان مبارزه با تروریسم و تکفیر بود که میلیاردها دلار سرمایه سعودی جهت توطئه علیه ملت های منطقه را به ضرر برای ایشان تبدیل کرد و با ضرب شست نشان دادن در میدان، دست دستگاه دیپلماسی را برای رام نمودن این فرزند طغیان گر منطقه باز کرد. اما هم اکنون سوال ملت ایران این است که به فرض دستگاه دیپلماسی در نشست مشترک وزرا مدارا جست و در ورزشگاه خود را به تغافل زد اما آیا این رفتار دولت سعودی به همین جا ختم میشود یا از فردا برای فرود هواپیمایشان در فرودگاه های ایران نیز شرط برچیده شدن تمثال آن شهید را به میان خواهند آورد.

طبق رصد دانشجویان انقلابی پس از عادی سازی روابط ایران و عربستان علی رغم‌ آنکه علی الظاهر مواضع رسمی حکام آن کشور تعدیل شده است اما تحریک اکانت‌ها و ربات‌های مجازی وابسته به مرکز اعتدال سعودی علیه میهنِ عزیزمان دو چندان گردیده و از هر بهانه ای نظیر سفر یک فوتبالیست مشهور تا حضور تیم فوتبال در اصفهان برای تحریک افکار عمومی کشور استفاده میکنند.‌ امید است با تکرار این نوع از رفتار ها وزارت امورخارجه تذکرات لازم را به سفیر این دولت اعلام دارد.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها