|
کدخبر: 303862

توضیحات مهم صحرایی درباره بازبینی رتبه بندی معلمان

آخرین اخبار و جزئیات در خصوص رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان و صدور احکام رتبه‌بندی بازنشستگان فرهنگی اعلام شد.

آموزشی توضیحات مهم صحرایی درباره بازبینی رتبه بندی معلمان

آیین نامه رتبه‌بندی معلمان بعداز دوسال اصلاح می شود .وزیر آموزش و پرورش خبر داد آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان باید دو سال بعد از اتمام رتبه‌بندی معلمان بازبینی شود و به تصویب هیأت وزیران برسد.

 اعتراضات رتبه‌بندی معلمان از ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ در دستورکار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت. رضا صحرایی همچنین گفت:  اعتراضات رتبه‌بندی معلمان  بررسی‌ شده و فرایند صدور احکام رتبه‌بندی افرادی که اعتراضشان وارد بوده، به‌زودی و به تدریج ابلاغ خواهد شد. . وزیر آموزش و پرورش نیز زمان صدور احکام بازنشستگان سال ۱۴۰۱ با اعمال پاداش و رتبه‌بندی معلمان را اعلام کرد.

آخرین اخبار و جزئیات در خصوص رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان و صدور احکام رتبه‌بندی بازنشستگان فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد. اعمال رتبه‌بندی برای ۱۹۴ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ به ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد؛ تا قبل از شهریور، رتبه‌بندی معلمان بازنشسته به سرانجام می‌رسد.

صحرایی: احکام جدید رتبه‌بندی برای برخی معلمان بزودی صادر می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت : اعتراضات رتبه‌بندی بررسی‌ شده و فرایند صدور احکام رتبه‌بندی افرادی که اعتراضشان وارد بوده، به‌زودی و به تدریج ابلاغ خواهد شد.

آیین‌نامه رتبه بندی باید دو سال بعد از اتمام رتبه‌بندی بازبینی شود و به تصویب هیأت وزیران برسد.

وزیر آموزش و پرورش از صدور احکام رتبه‌ بندی معلمان که اعتراضشان وارد بوده است، در اسرع وقت خبر داد.

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش، در کارگروه‌های سی‌وهفتمین اجلاس رؤسا و مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنایت تروریستی شاهچراغ، اظهار کرد: باید اولین سازمان که از آن جوان که با دست خالی یک تروریست را گرفته است، تقدیر کند، آموزش و پرورش باشد.

وی با بیان اینکه مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور باید مدارس تحول‌آفرین را شناسایی کنند، اظهار کرد: مدیران باید مرحله به مرحله مدارس تحولی را شناسایی و رصد کنند.

صحرایی با بیان اینکه مدارس تحولی خاص مدارس دولتی است، تصریح کرد: غیر از مدارس دولتی بقیه مدارس هم باید در مسیر تحول قرار بگیرند. مدارس تحولی که شناسایی شدند باید به صورت شبکه در سراسر کشوربرای یک هدف و آن هم «یادگیری از یکدیگر» به هم وصل شوند.

آیین‌نامه رتبه بندی معلمان بازبینی می‌شود؟

وی بر معرفی فعالیت‌های سرآمد، کارها و معلمان نمونه تأکید کرد و گفت: باید سامانه‌ای باشد که این‌ فعالیت‌ها و افراد معرفی شوند و بقیه هم به آن مراجعه کنند.

وزیر آموزش و پرورش به آموزش مستمر اشاره و خطاب به مدیران سراسر کشور تأکید کرد: هر کار بزرگی که بخواهیم انجام دهیم باید به آموزش آن توجه کنیم و آموزش را سرلوحه کار قرار دهیم. دوره‌های آموزشی باید به صورت دقیق معرفی شوند؛ ما تحول صفر یا صدی نداریم، بلکه تحول امری تدریجی است.

صحرایی به رتبه‌ بندی معلمان هم اشاره کرد و ادامه داد: اعتراضات رتبه‌ بندی معلمان بررسی‌ شده و فرایند صدور احکام رتبه‌ بندی معلمان که اعتراضشان وارد بوده، به‌زودی و به تدریج ابلاغ خواهد شد.

وی در ادامه به موضوع آیین‌نامه رتبه‌ بندی معلمان هم اشاره کرد و گفت: باید دو سال بعد از اتمام رتبه‌ بندی، آیین‌نامه این موضوع بازبینی شود و به تصویب هیأت وزیران برسد. پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و شورای عالی آموزش و پرورش باید آیین‌نامه رتبه بندی معلمان را بنویسند و همه باید به آنها کمک کنند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها