|
کدخبر: 283352

مژده نوری برای خانه‌دار شدن فرهنگیان+ جزئیات

وزیر آموزش و پرورش خبر داد که حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان با سود بازپرداخت ۱۲ درصد برای فرهنگیان مهیا شده تا بتوانند با استفاده از این تسهیلات در نهضت ملی مسکن صاحب مسکن شوند.

آموزشی مژده نوری برای خانه‌دار شدن فرهنگیان+ جزئیات

 درباره اختصاص و اعطای تسهیلات مسکن به فرهنگیان گفت: به دلیل وجود حساب‌های آموزش و پرورش در بانک ملی، تسهیلاتی را برای همکاران فرهنگی در این بانک اختصاص دادند. مبلغ کل تسهیلات حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان و سود بازپرداخت آن ۱۲ درصد است که برای همکاران فرهنگی مهیا شده تا بتوانند با استفاده از این تسهیلات کم بهره در نهضت ملی مسکن صاحب مسکن شوند.

وی درباره اینکه تاکنون چه تعداد از فرهنگیان از این تسهیلات استفاده کرده اند، گفت: در این خصوص اطلاعات دقیقی ندارم.

وی درخصوص تقلب در امتحانات نهایی و خبر افشای سوالات، گفت: همه امتحاناتی که برگزار می شوند دارای مشکلات مشابهی هستند و امروز به دلیل حساسیت هایی که وجود دارد و تأثیر قطعی نمره، این دست از خبرها خیلی برجسته شد. طبق گزارش‌های موجود، افشای سوالات اتفاق نیفتاده و حوزه های ما کارشان را خوب انجام دادند، البته باید دقت بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

آقای نوری بیان کرد: با توجه پیشرفت وسایل ارتباطی، گاهی ممکن است که داوطلبی زودتر جلسه را ترک کند و سوالات یا پاسخ‌ها بعد از آن زمان تعیین شده (نیم ساعت بعد از پاسخگویی) در فضای مجازی منتشر شده باشد؛ اما آزمون ها به طور کامل و با دقت لازمی که تعیین شده، براساس دستورالعمل ها برگزار شده است.

 

منبع: شفقنا
  • ظهراب اطمینان ارسالی در

    شما دو قران بعنوان رتبه بندی میخواید اضافه بدهید تا حالا توش موندید. خانه دار کردن معلمان بماند.

  • ناشناس ارسالی در

    این چه خبر خوشی است اگر می خواهید به معل م خدمت کنید از طریق تعاونی مسکن که چندین ساله عضو هستیم زمین بدهید تا معلم بعد ا ز 30 سال در خانه ویلایی استراحت کنه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها