|
کدخبر: 276048

جزئیات وام ۱۰۰ میلیونی برای فرهنگیان

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از اعطای وام مرابحه ۱۰۰ میلیون تومانی به فرهنگیان خبر داد.

آموزشی جزئیات وام ۱۰۰ میلیونی برای فرهنگیان

 سعید مقدم‌زاده با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌ها و خدمات دولت مردمی قابل ارائه به جامعه بزرگ فرهنگیان با محوریت معیشت و رفاه اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز آموزش‌های حضوری و بازگشایی مدارس در راستای برنامه‌های رفاهی و معیشتی وزارت آموزش‌وپرورش، تفاهم‌نامه اعتباری با بانک ملی ایران جهت اعطای تسهیلات کم‌بهره مرابحه به فرهنگیان در سرفصل وام مرابحه منعقد شد.

وی افزود: وجه تمایز تفاهم‌نامه اعتباری جدید با تفاهم‌نامه‌های سال‌های قبل، افزایش ۷ برابری منابع و تسهیلات است که از مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹ به ۱۴ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ افزایش یافته است.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: بدون تردید از محل افزایش این منابع درصد بیشتری از فرهنگیان از تسهیلات بهره‌مند خواهند شد که قابل توجه و در نوع خود بی‌نظیر است.

مقدم‌زاده با اشاره به اولویت‌های اخذ تسهیلات تأکید کرد: همکارانی که تاکنون از تسهیلات بانک ملی بهره‌مند نشده‌اند یا فاقد مسکن بوده و تلاش دارند با تسهیلات حمایتی وزارتخانه صاحب مسکن شوند، در اولویت قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: سقف ارائه تسهیلات از مبلغ ۶۰ میلیون تومان در سال ۱۳۹۹ به ۱۰۰ میلیون تومان با سود ۱۲ درصد افزایش پیداکرده است.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر