|
کدخبر: 268892

مهم ترین زبان ها برای کسب و کار!

در کسب و کار های بین المللی، یادگیری زبان های مختلف یکی از بهترین راه های پیشرفت و کسب درآمد می باشد. برای یادگیری این زبان ها علاوه بر پشتوانه ای قوی نیز نیازمند بهترین آموزشگاه زبان هستید که بتوانید ظرف مدت زمان کوتاهی زبان مورد نظر خود را یاد بگیرید.

در کسب و کار های بین المللی، یادگیری زبان های مختلف یکی از بهترین راه های پیشرفت و کسب درآمد می باشد. برای یادگیری این زبان ها  علاوه بر پشتوانه ای قوی نیز نیازمند بهترین آموزشگاه زبان هستید که بتوانید ظرف مدت زمان کوتاهی زبان مورد نظر خود را یاد بگیرید.

 در ادامه می خواهیم با انواع زبان های بین المللی و مؤثر در انواع کسب و کار ها آشنا شویم. 

 

شماره تماس شعب گات

زبان چینی بهترین زبان برای کار و تجارت

چینی مجموعه ای از زبان های چین و تبتی می باشد که بیش از 955 میلیون زبان مادری و یا 14,4 ٪ از جمعیت جهان را تشکیل می دهد. این بیشترین زبان سخن گفته در جهان است که در مجموع 1 میلیارد نفر سخنران است. 

موقعیت غالب آن در اقتصاد جهانی، منبع قابل توجهی از فرصت های تجاری را به ارمغان می آورد . در زمانی که شرکت های چینی در حال گسترش در سطح بین المللی هستند و در حالی که کشور به دلیل هزینه های بسیار پایین و بهره وری بالا، قابلیت های برون سپاری را افزایش می دهد، این زبان نمی تواند نادیده گرفته شود. علاوه بر این، تمرین انگلیسی در چین بسیار رایج نیست. ماندارین دومین زبان محبوب بین کاربران اینترنت است. اگر استفاده از اینترنت در کشورهای آسیایی همچنان ادامه پیدا کند، می توان انتظار داشت که چین به زودی انگلیسی را به عنوان زبان رایج در اینترنت جایگزین کند.

زبان انگلیسی بهترین زبان برای کار و تجارت

انگلیسی زبان تجارت و دانشگاه می باشد. این زبان در کشورهای 2 {3 میلیون زبان مادری صحبت می کند ، این زبان رسمی 4 تا از {مهمترین سازمان های بین المللی است. بنابراین استفاده از آن بسیار گسترده است. در بیشتر کشورها ، این اولین زبان خارجی است که در مدارس تدریس می شود. این زبان توسط یک سوم جمعیت جهان قابل درک است.

زبان اسپانیایی بهترین زبان برای کار و تجارت

اسپانیایی اگرچه لزوماً به عنوان یک زبان تجاری تلقی نمی شود ، اسپانیایی با 405 میلیون متکلم زبان مادری ، دومین زبان مکالمه پس از ماندارین قرار دارد. جای تعجبی نیست که آن را در فهرست ما پیدا کنید. اما با ارائه مطالب خود به زبان اسپانیایی ، نه تنها در اسپانیا ، بلکه در کشورهای آمریکای لاتین مانند مکزیک ، پرو ، پاراگوئه و اکوادور و حتی در ایالات متحده ، جایی که اسپانیایی زبان مادری حدود 37,6 میلیون نفر از مردم است جایی باز کنید.

چون ایالات متحده بزرگترین اقتصاد جهان است و انتظار می رود که جمعیت اسپانیایی آن تا سال 2050 دو برابر شود ، اهمیت زبان اسپانیایی آشکار به نظر می رسد. تجارت مکزیک به واسطه مجموعه گسترده ای از توافق های تجاری دو جانبه ، بازترین در جهان است. همچنین این که بریتانیا آن را به عنوان یک کشور با اولویت آموزش بین المللی معرفی کرده است.

 

مهم ترین زبان ها برای کسب و کار

 

زبان عربی مهم ترین زبان برای مهاجرت

به زبان عربی 14 میلیون نفر در سراسر جهان صحبت می شود. این زبان رسمی 15 نفر در کشورهای مختلف است ، از جمله تعداد زیادی از اقتصادهای پویا و رو به رشد در خاورمیانه و آفریقا . 16 میلیون نفر کشورهای عربی زبان در زمره بازارهای صادراتی پیشرو [17 پوند انگلستان> قرار دارند که ارزش ترکیبی آنها در اقتصاد از اسپانیا ، چین یا ایتالیا بیشتر است. علاوه بر این ، بر اساس گزارشی که توسط British Council منتشر شده است ، عربی در بین "زبان های آینده" در رده دوم قرار دارد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها