|
کدخبر: 264610

اظهار نظر وزیر آموزش و پرورش درباره تعلیم مقطع ابتدایی

وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش‌ها باید به گونه‌ای باشد که نقش و روحیه پژوهشگری دانش آموزان بویژه در مقطع ابتدایی را تقویت کند.

آموزشی اظهار نظر وزیر آموزش و پرورش درباره تعلیم مقطع ابتدایی

یوسف نوری صبح امروز در جمع مدیران، نمایندگان فرهنگیان ودانش آموزان، استفاده بهینه از ظرفیت های بی نظیر این استان را عامل پیشرفت و توسعه کشور خواند و بیان داشت:تعلیم وتربیت اصولی از هر دانش آموز یک المپیادی بزرگ می سازد لذا باید برای محقق ساختن این امر،به تقویت زمینه های بروز آن پرداخت.

وی تصریح کرد:فعال کردن تمام ساحتی و ایجاد محیط آموزشی که به دانش آموز فرصت بهره مندی از لذایذ تحصیل همراه با تجربه درمحیطی آزاد را بدهد،در تعمیق آموخته ها و شکوفایی استعداد دانش آموزان نقش مؤثری دارد.

وزیر آموزش وپرورش خاطر نشان ساخت:تمدن پایدار و قابل توسعه ایران اسلامی به تمدن رضوی گره خورده است و فرزندان این مرزوبوم در هوایی نفس می کشند و به رشد وبالندگی می رسند که برکات علم و حکمت امام رضا(ع) تمام مرزهایش را درنوردیده است.

دکتر یوسف نوری عمل به منویات مقام معظم رهبری را تکلیف فرهنگیان دانست و اذعان داشت:ظهور حکمرانی دانش بنیان درنظام آموزش وپرورش،تولید واشتغال و به طبع آن،پیشرفت و توسعه کشور را محقق می سازد.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها